خبرگزاری کار ایران

کبودوند خبر داد:

اعزام 5 موکب قزوین به مناطق سیل‌زده در لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۳۹

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از اعزام 5 موکب به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حامد کبودوند گفت: پس از دستور سردار سلیمانی و همچنین فراخوان ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور، تلاش شد تا موکب‌های قزوین نیز برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان آماده شوند.

وی افزود: ظرف سه روز گذشته 5 موکب از قزوین با تمام امکانات برای حضور در مناطق سیل ‌زده اعلام آمادگی کرده اند.

کبودوند تصریح کرد: این 5 موکب به صورت ترکیبی و در قالب یک موکب در مناطق سیل زده حضور پیدا میکنند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد تا با تمام قوا به مردم در مناطق سیل‌زده خدمت کنند.

وی عنوان کرد: بخشی از خادمین موکب، روز گذشته به مناطق اعزام شده‌اند و ظرف دو روز آینده نیز ما بقی افراد و موکب‌های داوطلب به لرستان اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تأکید کرد: همچنان آمادگی لازم برای حضور موکب‌های بیشتر در مناطق سیل‌زده وجود دارد و مسئولین موکب‌ها می توانند جهت اعزام با سعید خورشیدی مسئول ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.

وی در پایان یادآور شد: مردم خیر نیز می‌توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سامانه*233# (بخش اربعین) واریز و کمک های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز