خبرگزاری کار ایران

دادستان آبیک متذکر شد:

پیش‌خرید گندم در آبیک بحران شدیدی در پی دارد/ جلوی سودجویان گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۹۰

دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به پیش خریدهای گندم توسط افرادی سودجو متذکر شد: این امر بحران شدیدی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید احمدزاده در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبیک با موضوع تبیین شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی «رونق تولید» و همچنین دیدار نوروزی مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: لازم است با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی رهبر انقلاب، مسئولان شهرستان آبیک در حد وُسع و تلاش مضاعف خود به این شعار جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: مسئولان باید با همراهی با فرماندار شهرستان آبیک و بهره‌گیری از رهنمودهای امام جمعه آبیک در راستای پیشبرد اهداف این شهرستان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به قاچاق دام که در گذشته به صورت زنده اتفاق می‌افتاد، ورود و برخورد خوبی صورت گرفت اما لازم است با توجه به قاچاق گوشت گرم و توزیع برای خارج از کشور، حساسیت مسئولان در این زمینه بیشتر شود.

احمدزاده با اشاره به انجام پیش خریدهای گندم توسط افرادی سودجو متذکر شد: خرید تضمینی گندم بیش از 17 هزار ریال است که پیش خرید گندم در زمین سبز نشده و سبز شده بیش از 20 هزار ریال توسط سودجویان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر روند پیش خرید گندم توسط سودجویان ادامه یابد، دچار بحران شدید شده و با کمبود قابل ملموسی مواجه خواهیم شد.

این مسئول قضایی بیان کرد: پیش خرید گندم‌ها در امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و برخی کشاورزان این موضوع را نمی‌دانند بنابراین لازم است اگر مردم یا کشاورزان شاهد فردسودجویی در زمینه خرید گندم شدند اطلاع‌رسانی کنند تا اقدام لازم صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به قاچاق گوشت گرم و پیش خرید گندم توسط افراد سودجو مراقب سودجویان باشند و از این مهم، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز