خبرگزاری کار ایران

در حرکتی فرهنگی انجام شد؛

اهدای کتاب و سبزه به همسایگان کتابخانه‌های عمومی آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۱۹

در حرکتی فرهنگی، طرح اهدای کتاب و سبزه به همسایگان کتابخانه‌های عمومی آبیک به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در حرکتی فرهنگی، طرح اهدای کتاب و سبزه به همسایگان کتابخانه‌های عمومی آبیک به اجرا درآمد.

رمضان حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در حاشیه این طرح به خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طرح اهدای کتاب و سبزه به همسایگان کتابخانه‌های عمومی آبیک با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه در شهرستان آبیک، ترویج اهدای کتاب و عیدی دادن در عید باستانی و اعیاد اسلامی و عذرخواهی از همسایگان بابت ترافیک خودرویی در مناسبت‌های مختلف و ایجاد سد معبر از سوی مردم به اجرا درآمده است.

وی افزود: روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین‌ماه سال 98 فعالیت کتابخانه‌های عمومی طبق بخشنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ساعت 8:30 تا 14:30 بعد از ظهر دایر است.

این مسئول ادامه داد: از 17 فروردین ماه هم فعالیت کتابخانه‌ها طبق ساعت و روال گذشته خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با اشاره به اجرای طرح مشاوره رایگان به طور ماهانه در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اضافه کرد: این طرح با موضوعات متنوع و آسیب‌های اجتماعی در قالب مشاوره فردی و جلسات آگاه‌سازی والدین و اعضای کتابخانه‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای مطالعه و کتابخوانی اجرا شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: طی امسال بیش از 10 هزار نسخه کتاب از سوی مردم به کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک اهدا شده که در مخازن کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی و طرح تاکسی کتاب استفاده شده و به مدارس، ادارات و فعالان فرهنگی هم اهدا شده است.

در این طرح، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک همراه دو عضو شورای شهر آبیک و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، سبزه و کتاب به همسایگان کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهر آبیک اهدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز