خبرگزاری کار ایران

شهرداری محمدیه برگزار کرد؛

برگزاری جشنواره هفت سین در ناحیه مهرگان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۱۶

به همت شورا و شهرداری محمدیه جشنواره هفت سین، سبزه و تخم مرغ رنگی در ناحیه شهری مهرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار جشنواره هفت سین، سبزه و تخم رنگی روز شنبه با حضور ۱۵۰ نفر از شهروندان در پارک بهشت ناحیه شهری مهرگان برگزار شد.

جشنواره هفت سین و تخم رنگی و سبزه با مشارکت شهرداری و هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز در پارک ده هکتاری مهرگان (بهشت) با هدف حفظ و احیای سنت‌های بومی و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به همراه خانواده‌های آنان برگزار شد.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این مراسم اظهار داشت: زنان در جامعه نقش مهمی در تربیت فرزندان و نیز توسعه و سازندگی دارند و باید از توان آنها در اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کنیم.

وی افزود: جشنواره هفت سین، سبزه و تخم مرغ رنگی با هدف تقویت برنامه‌های فرهنگی و همچنین افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان در آستانه سال نو برگزار شده است.

نخستین تصریح کرد: علاقمندان با بهره گیری از ایده‌های خلاقانه در قالب نگاهی جدید به فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی شهر، نوآوری و با ایده‌های هنرمندانه خود با تهیه سبزه‌های نوروزی در این جشنواره شرکت کردند.

شهردار محمدیه همچنین از برپایی سه سفره هفت سین در مزار شهدای گمنام و ورودی شهر محمدیه و مهرگان خبر داد و گفت: این سفره‌ها در ابعاد بزرگ در ورودی‌های شهر محمدیه و مهرگان برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی برپا می‌شود.

شهردار محمدیه از عملیاتی شدن احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین در اوایل سال آینده همزمان با روز شوراها خبر داد و یادآور شد: این پروژه در راستای تسریع در رفت و آمد شهروندان ساکن در مهرگان و کاهش بار ترافیکی شهر محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

علی کاظمی علی آبادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این مراسم گفت: شورا و شهرداری محمدیه تاکنون چندین برنامه شاد و مفرح در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان مهرگان و محمدیه اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: برپایی جشنواره سفره هفت سین با حضور خانواده‌ها در روز ۲۵ اسفند می‌تواند به تقویت برنامه‌های فرهنگی در این شهر کمک مؤثری باشد و تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها در سال آینده نیز با قدرت بیشتر و سطح بالاتری اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآور شد: آخرین جلسه‌ی شورای شهر در سال جاری روز یک شنبه ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد و در صورت ضرورت جلسه دیگری در ایام عید برگزار خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: به لطف خدا و تلاش شهردار و همکاران شورا، حقوق ۹۰ درصد کارکنان شهرداری بویژه کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شده و در روزهای آینده مابقی حقوق‌ها پرداخت می‌شود.

در این مراسم به همه شرکت کنندگان در جشنواره هدایایی داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز