خبرگزاری کار ایران

انجام 178 فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری قزوین در اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۳۴

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: از ابتدای اسفند ماه امسال تاکنون 178 فقره بازدید مشترک نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی افزود: این بازرسی ها با هدف ارائه خدمات بهینه و با کیفیت به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شده است.

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل‌ها، میهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافرها، توقفگاه‌های بین راهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و واحد‌های تجاری جنب عوارضی ها و جایگاه‌های عرضه سوخت صورت گرفت و در پی آن با واحد‌های متخلف برخورد قانونی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین همچنین گفت: در این بازدید‌ها بر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، نرخ اغذیه، رعایت اصول بهداشتی، ارائه سرویس مطلوب و جلب رضایت گردشگران ورودی به استان نظارت شد.

به گفته وی، در بازدید‌های انجام شده 11 مورد تذکر شفاهی، 5 مورد اخطار کتبی و 12 مورد تخلف تعزیراتی به ثبت رسید که منجر به صدور جریمه نقدی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین یادآور شد: مرحله دوم فعالیت گشت‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از 27 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز