خبرگزاری کار ایران

حسینی:

اقدامات مهم رسانه‌ای در دستور کار شورای رسانه آبیک قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۷۸

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک تاکید کرد: برای سال آینده شورای رسانه شهرستان آبیک برنامه‌ها و اقدامات بزرگ و مهمی را در حوزه رسانه در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدفرهاد حسینی در نشست خبری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک که با حضور شورای رسانه، خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک برگزار شد، گفت: برای سال آینده شورای رسانه شهرستان آبیک برنامه‌ها و اقدامات بزرگ و مهمی را در حوزه رسانه در دستورکار قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آبیک مردمی بوده و زبان گویای مردم هستند، سعی می‌کنند برای تسهیل در امور مردم این شهرستان و کاهش باری از مشکلات آنها گام‌های موثری بردارند.

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک با بیان اینکه با همکاری رسانه‌های مختلف شهرستان آبیک برنامه‌های متنوعی را در سال آینده به اجرا در می‌آوریم که این مهم با انجام کارهای جدید و ارتقای سطح کیفی و کمی باشگاه خبرنگاران این شهرستان تحقق می‌یابد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سال آینده به فراخور کار رسانه‌ای و به تاسی از شهید ابراهیم هادی از اسطوره‌های دفاع مقدس سعی خواهیم کرد افراد دارای مشکلات حاد و گرفتار را شناسایی کرده و به مسئولان برای رفع مشکلات معرفی کنیم که در صورت عدم رفع مشکلات آنها، به خیران اعلام می‌کنیم که مساعدت لازم را داشته باشند.

رحیم‌پور خبرنگار و از فعالان مجازی شهرستان آبیک هم در این نشست تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت در عرصه خبری و وجود خبرنگاران مجرب و فعال در شهرستان آبیک لازم است کار بدیع و نو در عرصه خبری این شهرستان صورت گیرد.

خدایاری خبرنگار و دیگر فعال مجازی هم خاطرنشان کرد: لازم است با ارائه راهکاری، خبرنگاران ارتباط نزدیکترو تنگاتنگی با مردم داشته باشند تا بتوانند مشکلات شهری را به نحو احسن پوشش دهند.

در این نشست پس از تقدیر از خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک به همراه خبرنگاران با حضور در فرهنگسرای باران در محوطه این فرهنگسرا چند اصله نهال غرس کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز