خبرگزاری کار ایران

زاهدی بیان کرد:

تحقق بخش عمده‌ای از اشتغال توسط کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۳۸

استاندار قزوین گفت: اعتماد مردم به مسئولان موجب پیشبرد در امور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  قزوین اظهار کرد: خدمت به مردم واقعا یک اجر بزرگ الهی است و وامام حسین (ع) فرموده‌اند: « مردم به شما نیاز داشته باشند یک نعمت است که نباید شما را خسته کند» که مصداق این موضوع، کارکنان و مدیران کمیته امداد هستند.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هستند و از خیلی جاها ناامید شده و مشکلات زیادی دارند که خدمات متنوعی از سوی کمیته امداد به آنها ارائه می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: دعای خیر خدمت به مددجویان کمیته امداد اعم از فرزندان یتیم، زنان سرپرست خانوار و افرادی که توانایی کار ندارند بدرقه راه کارکنان این نهاد حمایتی است.

زاهدی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع در هر اداره‌ای از اهمیت بسیاری برخوردار است اما برخورد احترام‌آمیز و تکریم مددجویان کمیته امداد باید توأم با برآورده کردن نیاز عاطفی آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ادارات مختلف ارباب رجوعی که مراجعه می‌کند خیلی به مسائل عاطفی نیاز ندارد اما مددجویان کمیته امداد به مسائل عاطفی نیازمند هستند که کارکنان کمیته امداد در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد در زمینه‌های مختلف اعم از درمانی، فرهنگی، مسکن، اشتغال، مشاوره و غیره خدمات متنوعی به مددجویان زیر پوشش خود ارائه می‌دهد که کار بسیار سنگینی است.

استاندار قزوین افزود: بخش عمده‌ای تحقق ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد تحقق یافته و به نتیجه رسیده است که با توجه به جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم،  به مقوله اشتغال باید همواره توجه جدی شود.

زاهدی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد بعضا آرزوهای دست نیافتنی دارند که می‌توان به آرزوی رفتن به سفرهای زیارتی همچون مشهد مقدس و شهر مقدس قم اشاره کرد که کمیته امداد در این زمینه معنوی که کار فرهنگی بسیار ارزشمندی هم است، گام خوبی برداشته است.

وی با تاکید بر حفظ سرمایه مردم اضافه کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که قدرت خرید مرد یک سوم و یا نصف شده، مشارکت مردم در جشن نیکوکاری و گلریزان بیانگر یک نعمت بزرگ و اعتماد آنان محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزان رقم کمک و مشارکت مردم مهم نیست اما بزرگترین سرمایه این است که پشتوانه مردمی قوی برای کمک به  نیازمندان و مددجویان وجود دارد که باید افزایش یافته و ادامه پیدا کند.

استاندار قزوین بیان کرد: باید با ارائه خدمات و ایجاد اشتغال و مسکن برای مددجویان بتوانیم از تعداد آنها بکاهیم.

زاهدی افزود: اگر مردم به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حمایتی اعتماد نکنند مسئولان کاری از پیش نخواهند برد.

وی کمیته امداد را یادگار امام خمینی (ره) بیان کرد و ادامه داد: دولت‌ها تا آنجا که توانسته‌اند به کمیته امداد کمک کرده‌اند و مدیران این نهاد حمایتی به ویژه مدیران دررأس آن، افرادی شایسته و دلسوز بوده‌اند که رئیس فعلی کمیته امدادعلاوه بر داشتن شایستگی و سلامت از مدیران اجرایی موفق کشور هم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز