خبرگزاری کار ایران

40 درصد مدارس آبیک خیرساز است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۹۸

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک حدود 40 درصد مدارس این شهرستان خیرساز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا اینانلو در جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان آبیک که در سالن سمائیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین خیران و نیکوکاران جامعه پدران و مادران شهدا هستند که فرزندان خود را در راه خدا انفاق کردند این در حالی است که خیران مدرسه‌ساز با انفاق مال خود زمینه تحصیل دانش آموزان را فراهم می‌کنند.

وی افزود: هدف خیران مدرسه‌ساز شهرستان آبیک صرف ساختن ساختمان فضای آموزشی نیست بلکه هدف اصلی پرورش و تربیت انسان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: حدود 40 درصد مدارس شهرستان آبیک توسط خیران احداث شده است که مرحوم سمائیان یکی از خیرانی است که 6 پروژه در این شهرستان ساخته است.

اینانلو با بیان اینکه اگر خیران مدرسه ساز نبودند، چرخ آموزش و پرورش به نحو احسن نمی چرخید، اضافه کرد: با همت و کمک خیران و ساخت و تجهیزات مدارس توسط آنان، گام مهمی در مدرسه‌سازی کشور برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیریت شهری آبیک درخواست می‌شود خیابان اداره برق شهر آبیک را که تعدادی مدرسه و سالن اجتماعات توسط مرحوم سمائیان  احداث شده، به نام این خیر نامگذاری شود.

این مسئول تصریح کرد: دانش آموزان مدرسه رضوان روستای حسین آبادرضی شهرستان آبیک در حال حاضر در فضای پیش ساخته تحصیل می کنند که نیاز به ساختمان سه کلاسه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: روستای زعفران نیازمند به مدرسه سه کلاسه است و مدرسه توحید روستای یزبر شهرستان آبیک و مدرسه فجر اسلام شهر آبیک به بازسازی نیاز دارد.

اینانلو ادامه داد: احداث بزرگترین مدرسه شهرستان آبیک با 17 کلاس توسط خانواده خیر مرحوم سمائیان در شهر آبیک آغاز شده است که مقرر شده آبان ماه سال آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز