خبرگزاری کار ایران

فرخزاد خبر داد:

تکلیف نیروهای بی‌رویه جذب شده در شهرداری‌ها مشخص می‌شود/ رعایت انضباط مالی در شهرداری‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۷۹۴

معاون استاندار قزوین گفت: رعایت نکردن انضباط مالی و شفافیت در پرداخت‌ها و هزینه‌ها، گرفتاری‌های زیادی برای شهرداری‌ها ایجاد می‌کند و باید شهرداران نسبت به این مسایل نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد عصر امروز شنبه در نشست شورای همیاری شهرداری‌های قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: در آستانه فرارسیدن سال‌جدید شهرداری‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب نقش پر رنگی در ساماندهی گردشگری استان به ویژه در جذب گردشگر ایفا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین باید شهرداری‌ها با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و احتمال بارش‌ها در ماه پایانی سال و ایام نوروز آمادگی لازم را برای مقابله با بحران‌های احتمالی چون سیل داشته باشند.

فرخزاد با تاکید بر توجه شهرداری‌ها به انضباط مالی، افزود: شهرداری‌ها با توجه به چند مورد از تخلفات اخیر، باید کنترل جدی بر زیر مجموعه خود داشته باشند چون بسیاری از این تخلفات بیشتر به دنبال بی مبالاتی و بی‌توجهی به وجود می آید بنابراین باید دقت بیشتری صورت گیرد.

فرخزاد بر شفاف‌سازی هزینه‌ها و درخواست‌ها در شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: پیشنهاد کرده‌ایم برای شفاف‌سازی عملکردها، تصمیمات شوراهای‌شهر به‌طور دقیق در اختیار مردم قرار گیرد تا همه در جریان موضوعات و تنگناها قرار داشته باشند.

معاون استاندار قزوین از ساماندهی نیروهای انسانی جذب شده در شهرداری‌های استان و تصمیم گیری در این خصوص طی روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز