خبرگزاری کار ایران

الله‌یار مهدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

اخطاری به شهردار آبیک داده نشده / اختلاف برخی اعضای شورای شهر کذب است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۵۵

رئیس شورای شهر آبیک با بیان اینکه هیچ اخطاری به شهردار این شهر داده نشده، گفت: اختلاف برخی از اعضای شورای شهر با شهردار آبیک کذب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، چند روز پیش خبری مبنی بر اختلاف بین برخی اعضای شورای شهر آبیک با فرشادمحمدحسینی شهردار این شهر که 11 دی ماه امسال بر مسند شهرداری تکیه زده است، به گوش رسید.

همچنین در یکی از گروه‌های فضای مجازی شهرستان آبیک مطلبی مبنی بر اخطار شورای شهر به شهردار آبیک منتشر شده بود که در همین زمینه رئیس شورای شهر پاسخ داد.

الله‌یار مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ارتباط اعضای شورای شهر آبیک را با شهردار این شهر را مثبت و مطلوب خواند و اظهار کرد: هیچ اخطاری از سوی شورای شهر به شهردار داده نشده این در حالی است که محمدحسینی شهردار آبیک در تمام جلسات شورا شرکت می‌کند.

وی ضمن تکذیب اختلاف برخی از اعضای شورای شهر آبیک با شهردار افزود: در مسائل و حوزه مدیریت شهری ممکن است اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر و شهردار وجود داشته باشد اما با مشورت و رسیدن به اجماع در موضوعی، نسبت به مسائل و حوزه‌های مختلف گام برداشته می‌شود.

رئیس شورای شهر آبیک ادامه داد: داشتن اختلاف نظر برای رسیدن به خروجی مطلوب در زمینه موضوع خاص، امری طبیعی و اصولی است و برای رسیدن به نتیجه‌ لازم هم نیاز است.

مهدی با بیان اینکه با آغاز فعالیت پنجمین شورای شهر آبیک، شهرداری آبیک با بدهی حدود 150 میلیارد ریالی مواجه بود، تصریح کرد: این بدهی تاکنون به 80 میلیارد ریال رسیده که با اولویت‌بندی امور شهری، نسبت به پرداخت این بدهی شهرداری اقدام لازم صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز