خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

برپایی نمایشگاه 40 عکس از لنز دوربین 40 عکاس در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۵۰

نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در شهرستان آبیک برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، طی مراسمی و با حضور مرتضی کلهرکشاورزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک و استاد یحیی عرشی‌ها مسئول انجمن عکاسان استان قزوین و دیگر مسؤولان نمایشگاه عکس «40 عکس 40 عکاس» در نگارخانه شهید آوینی فرهنگسرای باران شهر آبیک بر پا شد.

در این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان این شهرستان برپا شده، 40 عکس از 40 عکاس قزوین، الوند، تاکستان، آبیک و محمدیه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه 11 عکس از عکاسان حائز رتبه در جشنواره‌های استانی و کشوری د رمعرض دید عموم قرار داده شده است.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه عکس‌هایی با موضوعات آزاد اعم از حوزه کار کشاورزان، کارگران و دستفروشان، طبیعت، کوچه‌های قدیمی، شالیزار، فصول پایز و بهار، غروب آفتاب، روستا و درب‌های چوبی و غیره به چشم می‌خورد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته، صبح‌ها از ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز