خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام تلخابی در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد:

مردم قوی‌تر و جدی‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۸۳

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم باید قوی‌تر و جدی‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

حجت الاسلام مجید تلخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مردم سراسر کشور در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده و نقش موثری ایفا کرده‌اند که استان قزوین از جهات مختلف از جمله قبل از انقلاب، حرکات انقلابی مردمی و علمای انقلابی که داشته، سهم قوی‌تری در پیروزی انقلاب داشته است.

وی افزود: استان قزوین در پیش از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهدای بسیاری تقدیم کرده که امروز هم بزرگانی در همه سطوح استان قزوین مشاهده می‌شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان آرزو کرده بودند که ایران پیروزی چهلمین سالگی خود را نخواهد دید که نه تنها این آرزوی دشمن برآورده نشد بلکه مردم شریف ایران سال‌های بعد تا ظهور امام زمان (عج) را هم خواهند دید.

تلخابی اضافه کرد: مردم باید مسائل مختلف سلیقه‌های داخلی را کنار بگذارند و اصل نظام اسلامی را که دشمن درصدد حذف و ساقط کردن آن است، را مورد توجه قرار داده و قوی‌تر و جدی‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یقینا در حفظ اهداف انقلاب و توقیت نظام موثر است و فراوان در فرمایشات، گفتار و تصمیمات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب از این موضوع یاد شده و حضور در عرصه‌های مختلف انتخابات تا راهپیمایی‌های مختلف تضمین بقای انقلاب است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، به دشمنان ثابت می‌کنند استقلال نظام کاملا محفوظ است، مردم عزیز به تمام معنا لبیک‌گویی ندای رهبر فرزانه هستند و هر جا دشمن بخواهد کاری انجام دهد ملت ایران عکس آن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز