خبرگزاری کار ایران

گروه همیار زنان سرپرست خانوار آبیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۵۵

طی مراسمی گروه همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسؤولان این شهرستان گروه همیار زنان سرپرست خانوار آبیک افتتاح شد.

با افتتاح این گروه همیار که در زمینه اغذیه فعالیت دارد، برای سه عضو یک خانواده اشتغال‌زایی شده است.

برای راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان آبیک 300 میلیون ریال وام بلاعوض از سوی اداره بهزیستی این شهرستان پرداخت شده و 200 میلیون ریال هم آورده شخصی این سه عضو خانواده بوده است.

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: گروه همیار زنان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی، کنترل و آسیب های اجتماعی  راه اندازی می‌شود.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی که در حیطه‌های خیاطی، پرورش گل، خدماتی، دامداری و گلدوزی فعال هستند می توانند از تسهیلات 300 میلیون ریال گروه همیار بهره‌مند شوند.

این مسوول ادامه داد: راه اندازی گروه همیار  زنان سرپرست خانوار  موجب پرورش خلاقیت و نوآوری برای اقتصاد آنان می‌شود و رسیدن زنان سرپرست خانوار به زندگی متعادل و مطلوب به متن جامعه را به همراه دارد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک هم در این مراسم بر استفاده از محصولات با برند مناسب در اغذیه و استفاده مسئولان از اغذیه این گروه همیار تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز