خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آبیک مطرح کرد؛

جبران عقب‌ماندگی آبیک با توجه ویژه در توزیع اعتبارات

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۳۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک گفت: در توزیع اعتبارات استانی و ملی باید به شهرستان آبیک توجه ویژه شود تا عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جبران شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین، مرتضی کشاورز کلهر در نشست تخصصی هیأت‌های ورزشی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کمبود زیرساخت‌ها و امکانات در شهرستان آبیک به ویژه نبود سالن‌های اختصاصی ویژه رشته‌های مختلف موجب شده  ورزشکاران این شهرستان فرصت‌ها و امتیازاتی را از دست بدهند.

وی افزود: یا بودجه ورزشی شهرستان آبیک واقعا کم است و یا به مقوله ورزش این شهرستان کم‌توجهی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: هزینه‌های ورزشی بیشتر در مرکز استان  و شهرهای بزرگ هزینه می‌شود این در حالی است که برخی سالن‌ها و دستگاه‌های دیگر جاها مجهز بوده اما غیرقابل استفاده است و شهرستان‌ها در محرومیت به سر می‌برند.

کشاورزکلهر اضافه کرد: شهرستان آبیک در تمام حوزه‌ها مظلوم واقع شده که می‌توان به حوزه ورزش و فضای سبز و غیره اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مسؤولان هیأت‌های ورزشی شهرستان آبیک درخواست می‌شود در اتاق‌های گفت‌وگو و فکر ایده‌های خود را برای رشد ورزش ارائه دهند.

این مسؤول تصریح کرد: باید در توزیع اعتبارات استانی و ملی به شهرستان آبیک توجه ویژه شود  تا عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جبران شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک افزود: مردم از برخی از ادارات کل استان قزوین گلایه دارند که می‌طلبد از سوی مسؤولان استان قزوین نگاه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

کشاورز کلهر ادامه داد: از مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود مشکلات نشست تخصصی با هیأت‌های ورزشی به تفکیک اولویت‌بندی شده و نسخه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و فرمانداری شهرستان آبیک ارسال شود.

وی اضافه کرد: اگر در زمینه ساخت خوابگاه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اقدامی انجام دهد، فرمانداری شهرستان آبیک هم مساعدت لازم را خواهد داشت.

این مسؤول با بیان اینکه بیشتر هیأت‌ها براساس بیمه شناخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: روسای هیأت‌های ورزشی باید از ارائه آمار کذب پرهیز کرده و در کیفیت‌بخشی هیأت ورزشی گام بردارند.

کشاورزکلهر بیان کرد: روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان آبیک نباید فقط نام رئیس را یدک بکشند که اگر این گونه باشد، باید میدان را برای فردی قوی‌تر خالی کنند. ترویج و توسعه ورزش قطع به یقین، موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز