خبرگزاری کار ایران

قهاری خبر داد:

برگزاری جلسه ارتقای ایمنی و ترافیک شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۱۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه ارتقای ایمنی و ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان با حضور معاون دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مسئولان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جبار قهاری معاون این اداره کل با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور مخبر معاون دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخشدار مرکزی شهرستان تاکستان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان، رییس راه و شهرسازی شهرستان تاکستان، فرمانده پلیس راه محور آزادراه قزوین-زنجان، مسئول عملیات پلیس راه استان، رییس اداره ایمنی و ترافیک، رئیس هلال احمر شهرستان تاکستان، و نماینده دفتر فنی فرمانداری تاکستان با موضوع ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان برگزار شد.

قهاری در خصوص موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه بیان داشت: بررسی عملکرد اداره ایمنی و ترافیک در حوزه ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها، ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت سوار و همچینین بررسی نقاط پرحادثه شهرستان تاکستان از موضوعات مورد طرح و بررسی در این جلسه بود.

قهاری عنوان کرد: اعضای این جلسه بازدیدی نیز از اجرای ایمن سازی فیزیکی طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها داشتند.

وی در پایان افزود: حاضرین در این جلسه با حضور در محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان از نقاط پرحادثه این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز