خبرگزاری کار ایران

صالحی تاکید کرد:

احداث پروژه‌های شهری با احتیاط و مدیریت خاص

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۴۲

سرپرست دفتر امور شهری و روستاهای استانداری قزوین گفت: با توجه به وجود تنگناهای موجود، پروژه های شهری باید با احتیاط و مدیریت خاص احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صالحی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک اظهار کرد: شورای شهر آبیک باید انحصارگرایی و فردگرایی را کنار گذاشته و از نظرات فرهیختگان شهرستان آبیک در امور شهری استفاده کند.

وی افزود: مالیات بر ارزش افزوده، آب باریکه‌ای است که از سوی دولت به شهرداری‌ها تزریق می‌شود که ایجاد درآمد پایدار در شهرداری‌ها ضروری است.

سرپرست دفتر امور شهری و روستاهای استانداری قزوین ادامه داد: از شهردار جدید شهر آبیک درخواست می‌شود نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهر اقدام کند.

صالحی اضافه کرد: شهردار باید با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهر آبیک برنامه ریزی کرده و پروژه های جدید تعریف کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود تنگناهای موجود، پروژه های شهری باید با احتیاط و مدیریت خاص احداث شود.

این مسؤول تصریح کرد: با همدلی و انسجام و تعامل شوراها با شهردار و مسؤولان دستگاه‌های مختلف، می‌توان پروژه‌های بسیار خوبی را در شهر آبیک اجرا کرد.

سرپرست دفتر امور شهری و روستاهای استانداری قزوین با اشاره به تبلیغات سوء دشمن و القای ناکارآمدی نظام تاکید کرد: از شوراهای استان قزوین درخواست شده است به دلیل اینکه در نوک پیکان خدمات‌رسانی قرار دارند در دهه فجر نسبت به فضاسازی مناسب شهری اقدام کرده و جشن‌های باشکوهی برگزار کنند و افتتاح پروژه‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

صالحی افزود: با توجه به اینکه جمعیت شهری 73 درصد و جمعیت روستایی حدود 30 درصد است انتظارات مردم در شهرها افزایش یافته و مدیران شهری باید اقدامات موثرتری انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز