خبرگزاری کار ایران

سرپرست نیروی انتظامی تاکستان خبر داد:

شکارچی غیرمجاز در تاکستان سارق از آب درآمد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۵۴

سرپرست نیروی انتظامی تاکستان گفت: یک شکارچی غیرمجاز و سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و  به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی افزود:عوامل گشت پاسگاه حسین‌آباد شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی به یک موتورسیکلت که حامل سلاح شکاری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی ماموران مشخص شد که وی فاقد مجوز حمل سلاح بوده ودر بازرسی از کوله پشتی وی پنج طوق پرنده کبک که توسط وی شکار شده بود، کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: ماموران پاسگاه حسین آباد پس از کسب دستور مقام قضایی در بازرسی از منزل این شکارچی چهار عدد سلاح شکاری غیر مجاز ، 36 عدد فشنگ اسلحه سکاری و پنج دستگاه موتور سیکلت سرقتی و یک عدد تنه موتور سیکلت کشف شد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

رد رشوه 10 میلیون ریالی

در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان قزوین از رد رشوه 10میلیون ریالی مامور پلیس راه قزوین- کرج خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی در این باره گفت: مامور پلیس راه قزوین – کرج حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین- کرج یک دستگاه سواری 'هیوندا ' را به علت داشتن سرعت غیر مجاز دستور ایست داده و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بررسی از مدارک راننده و استعلام از وضعیت خودرو از سامانه اجرائیات مشخص شد خودرو دارای خلافی بیش از 15 میلیون ریال و دارای دستور توقیف است.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه گفت: حین انتقال خودرو به پارکینگ راننده خودرو برای چشم پوشی از تخلفات و جلوگیری از توقیف خودرو اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ 10 میلیون ریال کرده و مامور وظیفه شناس پلیس راه، با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورتجلسه شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز