خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

حمل و نقل از زیرساخت‌های اساسی توسعه است/ تاکید استاندار بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۹۵

استاندار قزوین در دیدار با راهداران استان قزوین بیان داشت: حمل و نقل زیر ساخت اساسی توسعه در کشور محسوب می‌شود و تاثیر آن در همه ابعاد زندگی مردم قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با راهداران استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از مشکلات صنعت حمل و نقل کشور به تحریم ها و برخی به مسایل و مشکلات داخلی مربوط می‌شود که می‌توان با تصمیم گیر‌های به موقع و مناسب برای حل آنها اقدام کرد.

زاهدی افزود: به عنوان مثال به دلیل تورم موجود در کشور با افزایش قیمت برخی از کالاها و لوازم مصرفی به ویژه در زمینه ناوگان حمل و نقل مواجه بودیم و باید به تناسب آن سالانه برای افزایش قیمت کرایه ها اقدام شود.

وی گفت: اگر سالانه موضوع افزایش قیمت خدمات در اصناف مختلف مورد بررسی قرار گیرد شاهد انباشت مشکلات در سا‌های آینده نبوده و با نارضایتی اصناف مختلف از رانندگان، نانوایان و ... مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به نگرانی رانندگان برای تامین لاستیک، گفت: باید موضوع کمبود این محصول را در بازار به مسئولان ملی انعکاس داد و با توزیع عادلانه لاستیک تحویل شده ناراحتی رانندگان را از میان برد.

این مسئول اضافه کرد: حمل و نقل زیر ساخت اساسی توسعه در کشور است و تاثیر آن در همه ابعاد زندگی مردم قابل مشاهده است هرچند بسیاری از مردم از این نقش و تاثیر چندان آگاه نیستند.

زاهدی گفت: حمل و نقل در کشور از جمله نعمت هایی است که قدر آن دانسته نمی شود ولی به محض از دست دادن همه به ارزش و اهمیت آن پی می‌برند.

استاندار قزوین با تبریک هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان ادامه داد: راهداران همواره برای حمل و نقل روان در کشور تلاش بسیار زیادی را متحمل می شوند و باید از زحمات و کوشش های آنها در این مسیر قدردانی کرد.

زاهدی اضافه کرد: سال گذشته با تلاش راهداران کولاک و سرمای زمستان بدون هیچ خسارت و تلفات انسانی سپری شد که امیدواریم امسال نیز شاهد کمترین میزان خسارت و تلفات در فصل سرد سال باشیم.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل افزود: در این زمینه می‌توان پیشنهادها و نظرات تشکل‌ها و بخش‌های خصوصی را جمع آوری کرده و به مسئولان استانی و ملی انعکاس داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز