خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با مشارکت ۳۰ تیم بازرسی طرح نظارت بر بازار در شب یلدا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی پرزحمت از اجرای طرح نظارتی شب یلدا خبر داد و گفت: برای کنترل قیمت‌ها در این مناسبت ۳۰ تیم بازرسی و ۷۰ نفر عضو ناظر افتخاری بازار، قیمت های شب یلدا در استان قزوین را رصد می کنند.

پرزحمت تصریح کرد: باتوجه به افزایش تقاضا برای اقلام پرمصرف این ایام از جمله میوه، شیرینی، آجیل و ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در این شب، طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی واتحادیه های مربوط از ۲۴ آذر ماه ۹۷ به مدت یک هفته در استان در حال اجراست.

وی اظهارکرد: علاوه بر رسیدگی بموقع به شکایات مردمی، با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع می شود.

پرزحمت یادآورشد: براساس هماهنگی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، بازرسان این سازمان به همراه بازرسان مجامع امور صنفی به صورت روزانه از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای پرمصرف بازرسی می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین افزود: در اجرای این طرح، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه‌ها و اتحادیه های ذیربط، با هدف تنظیم و رصد بازار، بر نحوه عملکرد فروشگاه های عرضه کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی، آجیل وخشکبار نظارت می کنند.

پرزحمت بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارائه صورتحساب قانونی هستند.

وی یادآورشد: شهروندان می‌توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند  تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز