خبرگزاری کار ایران

سفیر آلمان در قزوین :

اروپا خواهان گسترش روابط علمی و اقتصادی با ایران است/ قزوین نمونه خوبی برای همکارهای دو طرفه است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۶۶

سفیر آلمان در ایران گفت: کشورهای اروپایی با وجود فشار دولت آمریکا علیه ایران، به گسترش روابط علمی و اقتصادی خود با این کشور علاقه جدی دارند.

به گزارش ایرنا از قزوین، میشائیل کلور برشتولد روز سه شنبه و در حاشیه کنفرانس آسایهل که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شده، در دیدار با استاندار قزوین از این شهر به عنوان یکی از مهم ترین مناطق ایران یاد کرد و افزود: قزوین به عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران با تاریخ دیرینه خود، دارای بسیاری از بناها و اماکن قدیمی بوده تا جایی که مسجد جامع آن از قدیمی‌ترین مساجد این کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه شهر قزوین نمونه خوبی از علم  است، اضافه کرد: دولت آلمان، بسیار علاقه‌مند به توسعه روابط 2 کشور، از جمله قزوین به عنوان یکی از مراکز علمی و صنعتی این کشور است.

وی اظهار داشت: چندی پیش یک هیات از مهم‌ترین موسسات علمی آلمان به ایران سفر کرده و از چند واحد صنعتی آن بازدید به عمل آوردند که با مشاهده توانمندی های موجود قزوین، این شهر را نمونه خوبی برای همکاری های 2 جانبه یافتند.

برشتولد با اشاره به سفرهای قبلی خود به قزوین در سال گذشته گفت: شرکت‌های آلمانی مانند هنکل در این استان سرمایه‌گذاری خوبی داشته و موفق عمل کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز