خبرگزاری کار ایران

محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین خبر داد

ارائه خدمات مطلوب پایانه‌های قزوین در فصل زمستان به مسافران

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: با توجه به فصل سرما، خدمات مطلوبی به‌منظور رفاه حال مسافران در پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی افزود: با توجه به فصل سرما، مشکل گرمایشی در پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین وجود ندارد و رفاه مسافران تأمین شده است.

این مسئول اظهار کرد: در زمان بارش برف به‌موقع عملیات نمک‌پاشی در پایانه‌های قزوین صورت می‌گیرد تا مشکلی در تردد مسافران وجود نداشته باشد.

محمدحسینی بیان کرد: اکنون سرویس‌های بهداشتی موجود در پایانه‌های آزادگان و غرب هیچ مشکلی برای ارائه خدمات ندارند.  

محمدحسینی افزود: در فصل زمستان همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک،سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی پایانه شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن 33551225 و شماره پیامک   30006044551225 با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

وی در ادامه تعداد پایانه‌های مسافربری شهر قزوین را دو پایانه مسافربری آزادگان و غرب عنوان و بیان کرد: تعداد شرکت‌های اتوبوسرانی برون شهری  15 شرکت با 313 دستگاه اتوبوس و تعداد شرکت‌ها مینی‌بوسرانی برون شهری 3 شرکت با 176 دستگاه مینی‌بوس است.

وی بیان کرد: تعداد شرکت‌های سواری کرایه 7 شرکت با 540 دستگاه سواری کرایه است.

کد خبر : ۳۴۳۸۹۷