خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار:

شهرداری قزوین به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادی شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۳۳

شهرداری قزوین با احداثپروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادی برای توسعه شهر است.

ناصر گنجی، معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین با احداثپروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد به دنبال جذب گردشگر و رونق اقتصادی برای توسعه شهر است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ گنجی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه مهم و شاخص شهرداری قزوین با اعتبار ۲۱۵میلیارد و ۷۲۸میلیون و ۶۲هزار ریال که با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد، افزود: افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت شهرداری نشان می‌دهد که مدیریت شهری به موضوع جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر قزوین اهمیت قائل است و در این زمینه مصمم است.

وی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهر قزوین یکی از مهم‌ترین راه‌های برون رفت از تکیه به درآمدهای حاصل از ساخت و ساز است.

گنجی بیان کرد: شهرداری قزوین تلاش دارد در همه زمینه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرمایه گذار جذب کند.
معاون شهردار ادامه داد: مرمت بناهای تاریخی شهر قزوین و احداثپروژه‌های خدماتی و رفاهی توسط شهرداری قزوین نشان می‌دهد که به دنبال جذب گردشگر است تا اقتصاد گردشگری در این شهر رونق پیدا کند.

این مقام مسوول با اشاره به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد در شهر قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین به دنبال اوج شکوفایی شهر قزوین مانند دوره صفویه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز