خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

کسانی که آهنگ ناکوک با توسعه شهری می‌زنند، باید بروند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۰۴

استاندار قزوین اجازه ندهد به اطمینانی که مردم به مدیریت شهری و استان قزوین از طریق همدلی و تلاش کرده اند، عده ای بازی کنند.

شهردار قزوین از استاندار قزوین خواست به عده‌ای اجازه بازی به اطمینانی که مردم به مدیریت شهری و استان قزوین کرده‌اند، ندهد.

مسعود نصرتی در گفتگو با ایلنا گفت: مدیریت شهری وظیفه دارد به اطمینانی که به مردم و سرمایه‌گذاران داده است، عمل کند و کسانی که در برنامه‌ریزی توسعه شهری، آهنگ ناکوک می‌زنند، باید سریع از صحنه خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد در مدیریت شهری باید با اقتدار همراه باشد، ادامه داد: از استاندار قزوین به عنوان مدیریت ارشد استان و اعضای شورای اسلامی شهر قاطعانه می‌خواهم که از برنامه ها کارشناسی و مصوب حمایت کنند.

شهردار قزوین با اظهار اینکه مدیریت شهری اقدامات توسعه ای را با دقت کارشناسی شروع کرده است؛ بیان کرد: مدیریت ارشد استان و شهر نباید اجازه بدهد در مسیر توسعه شهر کسی، ساز مخالف بزند.

این مقام مسوول گفت: اگر همه پروژه‌های توسعه شهری، همزمان یک مجموعه به هم پیوسته تکمیل شوند موجب توسعه پایدار و رونق شهری خواهد شد.

وی اظهار کرد: قزوین شهری دارای پتانسیلهای فراوان و مجاور پایتخت به عنوان قطب ۱۵ میلیون نفری جمعیت قرار گرفته است، این شرایط در هیچ شهری وجود ندارد و باید برای تحقق برنامه ها همت عالی در سایه همدلی صورت گیرد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه اگر در قزوین از ساخت مجتمع تجاری در شهر حمایت نشود، گردشگر نخواهد آمد، تصریح کرد: اگر همه عوامل جذب گردشگر کنار هم نباشد باعثمی‌شود پروژه‌های نیمه کاره روی دست تعدادی سرمایه‌گذار باقی بماند و ورشکست شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز