خبرگزاری کار ایران

صدیقی، عضو شورای شهر قزوین تأکید کرد:

نقش محوری شورایاران در ارتباط مردم با مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۷۷

با توجه به گسترش و توسعه مجموعه های متصل و منفصل شهری، شورای شهر نیازمند ارتباطات قوی و سازنده با مردم است و شورایاران این امکان را به خوبی فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به گسترش و توسعه مجموعه های متصل و منفصل شهری، شورای شهر نیازمند ارتباطات قوی و سازنده با مردم است و شورایاران این امکان را به خوبی فراهم کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ محمد رضا صدیقی افزود: با تکیه بر قانون شوراها معتقدیم، مردم در زمینه های مختلف تخصصی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فنی با هدف ارتقاء سطح زندگی در محل سکونت و کارشان، باید با شوراها ارتباط مستمر داشته باشند.

صدیقی با بیان اینکه شورایاران حلقه اتصال مردم با شهرداری و شورای شهرهستند، ادامه داد: شورایاران وظیفه دارند مشکلات مربوط به منطقه ی شهری خود در سطح خرد و کلان را به گوش شهرداری و شورا برسانند.

وی افزود: مردم نیز باید شورایاران خود را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار کنند، همچنین نواحی در این چرخه از نقش محوری برخوردارند چراکه شورایاران بسیاری از مشکلات را می توانند از طریق نواحی حل کنند.

رئیس کمیسیون شورایاری ها با اشاره به اقداماتی که طی یکسال گذشته در کمیسیون متبوع خود انجام شده، افزود: آئین نامه و دستورالعمل اجرایی شورایاران تنطیم شده و حکم مسئولیتشان را تحویل گرفته اند.

بنا به گزارش روابط عمومی شورا، صدیقی اضافه کرد: شورایاران از ماه گذشته نشست های خود را به صورت هفتگی و دو هفته یکبار با حضور نواحی و مناطق برگزار می کنند و در نهایت موضوعات، پیشنهادات و مشکلات مربوطه را به شورا انعکاس می دهند.

وی یادآورشد: شورای چهارم سعی می کند با قوت و سرعت بیشتری در جهت رفع مشکلات و پاسخ گویی به خواسته های مردم گام بردارد.

صدیقی در ادامه با بیان اینکه برای تمامی نواحی ۱۰ گانه متصل و منفصل شهری شورایار انتخاب شده است، ادامه داد: این نواحی شامل شش ناحیه متصل و چهار ناحیه منفصل شهری می باشند.

وی خبرداد: در هفته گذشته شورایاران ناحیه امامزاده حسین(ع)، چوبیندر و شهرک دانش طی برگزاری مراسمی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز