خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

عملیات اجرایی سدهای نهب و بالاخانلو قزوین شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۹۴

با تزریق اعتبارات مناسب عملیات اجرایی، سدهای نهب و بالاخانلو در سال جاری شتاب خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با تزریق اعتبارات مناسب عملیات اجرایی سدهای نهب و بالاخانلو در سال جاری شتاب خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از داره کل روابط عمومی استانداریقزوین، منوچهر حبیبی افزود: برای سد نهب در سال جاری از محل اعتبارات ملی ۱۸۰ میلیارد ریال و برای اجرای سد بالاخانلو ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که بزودی ۲۵ درصد تخصیص به منظور تامین نقدینگی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: سد نهب بزرگ‌ترین سد مخزنی استان است که با ظرفیت بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب، آب مورد نیاز ۳۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و بخشی از اراضی تاکستان را تامین خواهد کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اضافه کرد: سد بالاخانلو نیز دارای حجم مخزن ۳۸ میلیون متر مکعب است که آب ۵ شهر، ۳۰ روستا و بخشی از اراضی کشاورزی را در شهرستان بوئین زهرا تامین می‌کند.

وی با اعلام اینکه با تزریق اعتبارات مناسب عملیات اجرایی سدهای نهب و بالاخانلو در سال جاری شتاب خواهد گرفت افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال حاضر فعال بوده و ظرف ۳ سال آینده به مرحله افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز