خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

یادواره رویدادهای ملی هر ساله در شهر قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۷۷

امیدواریم مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به شهر قزوین سپرده شود و در این راستا ساده زیستی و قناعت و دغدغه‌های فرهنگی در اولویت کاری قرار گیرد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین، گفت: امیدواریم دبیرخانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به شهر قزوین سپرده شود و در این راستا ساده زیستی و قناعت و دغدغه‌های فرهنگی در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، نصرتی در همایش نکوداشت سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، جمعی از مسئولان کشوری و استانی و آزادگان و ایثارگران و به همت شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: خوشحال هستیم که توانستیم در سالروز ورود آزادگان به کشور در خدمت شما آزادگان و ایثارگران باشیم و یاد و خاطره سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی را زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: امیدواریم با بازدید دکتر لاریجانی رئیس مجلس اسلامی از مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه قزوین و بوستان ملی باراجین و کلنگ زنی مجتمع تجاری، اداری و خدماتی ملاصدرا این استان و شهر قزوین مورد حمایت بیشتر دولت و مجلس در سطح ملی و استانی قرار گیرد.

نصرتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر قزوین و حضور علما و بزرگان در این شهر افزود: حضور حکیمان و علما و بزرگانی چون سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی در قزوین نشان این است که قزوین، شهر علم، فلسفه، فضل و ادب است.

شهردار قزوین افزود: شهر قزوین شهر چهار انبیاء و پایتخت خوشنویسی و شهر شهیدان رجایی، بابایی و لشکری است.

این مقام مسوول اضافه کرد: با توجه به قدمت تاریخی و فرهنگی شهر قزوین در سال‌های اخیر تلاش شده است اقدامات فرهنگی در شان قزوین انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد فرهنگ تلاش کردیم به بهانه روز ورود آزادگان با برگزاری این همایش یاد این عزیزان را زنده نگه داریم، افزود: کارنامه قزوین به گونه‌ای بوده است تا به عنوان شهر مذهبی همیشه خوش بدرخشد.

وی تصریح کرد: با برگزاری این همایش امیدواریم بتوانیم هر ساله رویدادهای این چنینی در سطح ملی با رویکرد فرهنگی برگزار کنیم.

نصرتی گفت: امیدواریم با هماهنگی های اولیه در این روز دبیر خانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به شهر قزوین سپرده شود.

شهردار قزوین اضافه کرد: در این راستا ساده زیستی و قناعت و دغدغه های فرهنگی را در اولویت کاری قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز