خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین:

بوستان‌های شهر به میزبانی ماه رمضان می روند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۲۴

رمضان امسال در ۶ بوستان قزوین نماز جماعت مغرب و عشاء برپاست.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین گفت: بوستانهای باراجین،ملت، ارکیده، میرداماد، بانوان و پامچال مکانهایی هستند که در ماه مبارک رمضاننماز جماعت مغرب و عشاء در طول ماه مبارکرمضان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل زا روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛حجت الاسلام قجر افزود: هدف از این اقدام ترویج فرهنگ نماز در جامعهبوده و از آنجاییکه ماه رمضان ماه بندگی و عبادت خداست، باید آثار آن در شهر نمودداشته باشد.

این مسئول همچنین با اشاره به نامگذاری امسال که از سویمقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ تعیین شد، بر پر رنگ اجرا کردن کارهای فرهنگی ومذهبی تأکید کرد و لازمه ی تحقق این شعار را با اجرای کارهای اینچنینی میسر دانست.

وی افزود: تجربه موفق سازمان فرهنگی ورزشی در سال قبل ضمنبرپایی نماز جماعت در تعدادی از پارکهای سطح شهر، شهرداری را برآن داشت تا نسبت بهتکرار این تجربه موفق اقدام کند.

قجر همچنین دلیل انتخاب بوستانهای یاد شده را فقدان مسجد درمحله هایی که این پارکها واقع شدند اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال قبلاستقبال خوبی از این طرح شد امسال با کمی تغییر در انتخاب پارکها دوباره این طرحاجرا می شود که بوستان فدک نیز به لیست پارکها اضافه شد.

رئیس ستاد اقامهنماز شهرداری قزوین در پایان افزود: نماز جماعت یک ساعت پس از افطار اقامه می شود وپاسخ به سوالات شرعی و مسابقه نماز نیز از دیگر برنامه های تدوین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز