خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

احزاب سیاسی برآمده از نخبگان جامعه اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۳۶

امیدواریم آن دسته از احزاب و تشکل های سیاسی که فاقد مجوز رسمی فعالیت هستند برای شناسنامه دار شدن و طی مراحل قانونی اقدام کنند.

ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: امیدواریم آن دسته از احزاب و تشکل های سیاسی که فاقد مجوز رسمی فعالیت هستند برای شناسنامه دار شدن و طی مراحل قانونی اقدام کنند.


به گزارش ایلنا از قزوین، ایوب رحیمی در سومین نشست هم اندیشی احزاب؛ گروه ها و تشکل های سیاسی استان بیان داشت: آن دسته از احزابی که به عنوان نماینده و شاخه ای از یک حزب مرکزی در استان ها فعالیت می کنند در گام اول باید مجوز و معرفی نامه ای از دبیر کل آن حزب در سطح ملی داشته باشند.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه «احزاب و تشکل های سیاسی اولویت ها و دغدغه های خود را برای توسعه و پیشرفت استان به مدیریت ارشد استان ابلاغ و اعلام کنند» خاطر نشان کرد: قطعا " مدیریت ارشد استان از نقطه نظرات و اولویت های تعریف شده احزاب در محورهای مختلف استان در اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی ها استفاده خواهد کرد.


وی افزود: با توجه به اینکه در حال تدوین برنامه ششم توسعه استان هستیم اعلام این نقطه نظرات و اولویت ها می تواند کمک موثری به توسعه و تعالی استان داشته باشد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه «احزاب سیاسی باید از فرصت بوجود آمده در دولت تدبیر و امید استفاده کنند» تصریح کرد: احزاب برآمده و برآیند نخبگان سیاسی در یک جامعه اند که می توانند در تربیت نیروهایی سیاسی جامعه نقش آفرین باشند و در جهت گیر ی های آینده جامعه نقش موثری را ایفا کنند.


وی در پایان افزود: باید ظرفیت تحمل خود را نسبت به یکدیگر بالا ببریم و گوش شنوایی برای همدیگر بوده و از توان و ظرفیت یکدیگر حداکثر استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.


گفتنی است در ابتدای این جلسه آئین نامه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی توسط سید جمال الدین حسینی مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری تشریح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز