خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین:

کارت تردد وسایل نقلیه ساکنان خیام قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۱۳

باتوجه به اجرای طرح پیاده راه خیام در محدوده حدفاصل چهارراه شهرداری تا سه راه خیام و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در این محدوده از شهر قزوین، کارت تردد برای ساکنان این محدوده صادر شده است.

اسماعیل عرشیان، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: باتوجه به اجرای طرح پیاده راه خیام در محدوده حدفاصل چهارراه شهرداری تا سه راه خیام و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در این محدوده از شهر قزوین، کارت تردد برای ساکنان این محدوده صادر شده است.

به گزارش ایلنا، عرشیان افزود: براساس اطلاع رسانی های صورت گرفته، ساکنان محدوده اجرای طرح پیاده راه خیام نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت تردد اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: این کارت تردد فقط برای ترددهای مسکونی صادر شده است که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خردادماه سال جاری توزیع می شود.

عرشیان با اشاره به نحوه توزیع کارت تردد پیاده راه خیام عنوان کرد: افراد متقاضی دریافت کارت تردد پیاده راه خیام که پیش از این اقدام به ثبت نام کرده اند، می توانند با در دست داشتن اصل و کپی آخرین قبض برق منزل مسکونی و اصل و کپی کارت ماشین به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مراجعه کرده و کارت تردد خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: برای اطلاع رسانی مطلوب ترشماره همراه افراد متقاضی دریافت کارت تردد از طریق فرم های مخصوص صدورکارت در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شرداری قزوین قرار گرفته بود و متقاضیان پس از دریافت پیام کوتاه از سوی سازمان می توانند با مراجعه به سازمان نسبت به دریافت کارت تردد خود اقدام کنند.

عرشیان با بیان این که ساکنان این محدوده از شهر قزوین که برای دریافت کارت تردد پیاده راه خیام اقدام کرده اند به دو گروه تقسیم شدند، خاطرنشان کرد: گروه اول شامل ساکنان کوچه های حاجی نصیری، خرسند، تعهدی، بن بست های رفیع و پویا بوده که می توانندروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه سال جاری برای دریافت کارت تردد خود به سازمان مراجعه کردند.

وی ابراز کرد: گروه دوم نیز شامل ساکنان کوچه های نوری فرد و علیزاده هستند که می توانند روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه سال جاری با مراجعه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نسبت به دریافت کارت تردد وسایل نقلیه خود در محدوده پیاده راه خیام اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: در محدوده اجرای طرح پیاده راه خیام(حدفاصل چهارراه شهرداری تا سه راه خیام) ۷۰۰خانوار سکونت دارند که پس از اجرای طرح تنها با دراختیار داشتن کارت تردد وسایل نقلیه می توانند وارد محدوده اجرای طرح شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز