خبرگزاری کار ایران

شهردار کاظمین:

به دنبال همفکری و اتحاد بیشتر با شهرداری قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۵۶

عملکرد شهرداری قزوین در برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در سال گذشته قابل تقدیر است.

معاون شهردار بغداد و شهردار کاظمین گفت: عملکرد شهرداری قزوین در برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در سال گذشته قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عصام جواد کاظم در نشست تخصصی بین مدیران بانک شهر، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مدیران شهرداری قزوین و مدیران شهرداری بغداد که به میزبانی و همت شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: شهرداری بغداد عضو انجمن‌های بین‌المللی است و در مجموعه‌های که در زمینه شهرهای اسلامی و تاریخی فعالیت دارند عضو است.

وی بیان کرد: اجلاس جهانی شهراسلامی که در شهر قزوین برگزار شد بسیار با کیفیت بود و ما را جذب کرده تا بتوانیم در مرحله بعد این مجمع جهانی را در شهر بغداد برگزار کنیم و از تجربیات شما استفاده کنیم.

وی با اظهار اینکه یکی از دلایل موفقیت شهرداری قزوین در مجمع جهانی نحوه همکاری‌ها بوده است، گفت: ما به دنبال همفکری و اتحاد بیشتر با شهرداری قزوین هستیم.

این مسوول اظهار کرد: مقدمات اولیه برای برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی در شهر بغداد انجام شده است که امیدواریم بتوانیم از تجربه‌های شهرداری قزوین در این زمینه استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز