خبرگزاری کار ایران

با پایان نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران؛

تیم MRLدانشگاه آزاد اسلامی قزوین صدر قرار گرفت

کد خبر : ۱۵۸۸۹۰

نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با اعلام تیم های برگزیده پس از سه روز رقابت فشرده به کار خود پایان داد. تیم MRLدانشگاه آزاد اسلامی قزوین با ۹ مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی، درصدر قرار گرفت.

نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با اعلام تیم‌های برگزیده پس از سه روز رقابت فشرده به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۴، در لیگ ربات خانگی؛ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست را به دست آورد.

در لیگ ربات انسان نمای نوجوان تیم baset از شرکت باست پروژه تهران رتبه اول را از آن خود کرد و در لیگ انسان نمای کودک تیم berlin united fumanoids از دانشگاه برلبین آلمان مقام اول، تیم baset از شرکت باست پروژه تهران مقام دوم و تیم blood hearts از انگلستان مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش بهترین تیم فنی امدادگر واقعی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست را به دست آورد و در لیگ ربات پرنده، تیم ARC - MAV از دانشگاه امیر کبیر مقام اول، تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین به مقام دوم و تیم KAVOSH از دانشگاه آزاد ساوه به مقام سوم دست یافتند.

در لیگ فوتبال سه بعدی نیز تیم‌های UT - AUSTIN - VILLA از دانشگاه تگزاس آستین امریکا و تیم APOLLO۳Dاز دانشگاه نانجینگ و ROBO CANES از دانشگاه میامی امریکا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رقابت فنی دروازه‌بان تیم MITHRAS ۳D فرزانگان اول شد، براساس این گزارش در بخش بهترین ارائه تیم MITHRAS۳Dاز فرزانگان به مقام قهرمانی دست یافت.

هم چنین در رقابت فنی دویدن تیم NEXUS ۳D از دانشگاه مشهد مقام اولی را به دست آورد.

در لیگ فوتبال دو بعدی تیم CYRS از دانشگاه صنعتی شیراز اول، تیم YUSHAN از چین دوم و تیم NEXUS۲D از دانشگاه فردوسی مشهد مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در لیگ ربات امدادگر واقعی نیز تیم MRL مقام اول، تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد دوم و تیمARIANA از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز مقام سوم را به دست آورند.

در بخش بهترین ربات در جابه جایی اجسام تیمRESCUE از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند مقام بر‌تر را به دست آورد.

این رقابت‌ها در لیگ فوتبالیست سایز کوچک با قهرمانی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مقام دومی تیم ZJU از چین و عنوان سومی IMMORTALSاز دانشگاه علم وصنعت ایران به پایان رسید.

در بخش رقابت فنی ربات فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول را کسب کرد.

در لیگ ربات مین یاب دستی نیز تیم پردیس از دانشگاه آزاد یزد اول، تیم پاسارگاد دوم و تیم پرند از دانشگاه آزاد اسلامی پرند به مقام سوم دست یافتند.

در بخش رقابت فنی مین یاب تیم‌های سایروس از دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اول شد.

در لیگ مین یاب خودکار تیم سرآمد از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند اول، تیم GENGINEاز دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش دوم و تیم سانا از دانشگاه علوم و تحقیقات کرمانشاه به همراه تیم کی ان ۲ سی دانشگاه خواجه نصیر طوسی سوم شدند.

در لیگ انسان نمای بزرگسال نیز تیم BEHROBOTاز دانشگاه آزاد اصفهان رتبه نخست را کسب کرد. در لیگ فوتبالیست متوسط تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول، تیم CAMBADA از پرتغال دوم و تیم HIBIKINO از ژاپن سوم شدند. در لیگ ربات زیر دریایی سنگین وزن تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی را کسب کرد.

در لیگ ربات زیر دریایی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست و تیم خلیج فارس از دانشگاه آزاد شهر ری مقام دوم و پرند از دانشگاه امیر کبیر مقام سوم را کسب کردند.

در لیگ ربات استاندارد فوتبالیست MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست، و BERLIN UNITED - NAOTH از دانشگاه هامبولت برلین آلمان و HTWK از دانشگاه لاپیزیک آلمان به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند.

بهترین تیم فنی طراحی ربات زیر دریایی MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در لیگ ربات فوتبالیست استاندارد نوآوری در تحقیق BERLIN UNITED - NAOTH از دانشگاه هامبولت برلین آلمان مقام اول را به دست آورد.

در لیگ ربات پرنده تیم ARC - MAV از دانشگاه امیر کبیر اول، تیم تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دوم و ACE – COOTER از شهر کرمان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بهترین مانور و بهترین هدایت کننده این لیگ تیم + EMC از دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر مقام نخست را به دست آورد.

در لیگ شبیه ساز عامل امداد؛ تیم S. OS از دانشگاه امیر کبیر مقام اول، تیمMRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین - مقام دوم و تیم SOSHIANT از دبیرستان علامه حلی ۴ مقام سوم را به دست آوردند.

براساس این گزارش، در لیگ ربات امدادگر مجازی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم YILDIZاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ترتیب در جایگاه اول تا دوم قرار گرفتند.

در بخش بهترین ارائه MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول را از آن خود کرد.

در لیگ ربات مجازی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد.

در بخش نمایش دانشجویی تیم TAARLAB - TRIPTEROM از دانشگاه تهران مقام اول، تیم SIWARELاز دانشگاه شریف مقام دوم و تیم KAVOSH از دانشگاه آزاد ساوه مقام سوم را کسب کردند.

در لیگ ربات مین یاب خودکار نیز تیمMFT از مجتمع فنی تهران مقام اول، تیم WISE از دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد آذربایجان شرقی مقام دوم و تیم فربد از دانشگاه آزاد اسلامی شیرگاه مقام سوم را به دست آورد.

در لیگ فضای مشترک بخش دانش آموزی؛ تیم سینا از مجتمع آموزشی ابوعلی سینا رتبه اول و تیم صدرا ربات۲ رتبه دوم و سینا۱ رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

در بهترین ارائه نیز تیم انرژی اتمی از دبیرستان انرژی اتمی مقام نخست را کسب کرد.

جایزه فنی این بخش نیز به تیم POLARIS RT از دبیرستان امام صادق اهدا شد.

این گزارش می‌افزاید، در لیگ نمایش موضوع مشترک دانش آموزی تیم ربانی شماره ۲ از مجتمع آموزشی ربانی اول، تیم ادیب فرزانه شماره ۲ دوم و تیم پارتیکان سوم شد.

در نمایش موضوع آزاد تیم فرزانگان ۲ از دبیرستان فرزانگان ۲ به مقام قهرمانی و تیم ADCVG و ماشین چند جهته به جایگاه دوم و ربانی شماره ۳ سوم شدند.

جایزه بهترین طراحی فنی نیز به تیم فربد اهدا شد، در بخش بهترین توسعه ایده تیم فرزانگان زنجان از دبیرستان فرزانگان اول شد، جایزه بهترین نگاه متفاوت نیز به تیم اصلحه هوشمند اهدا شد.

عنوان بهترین ارائه بخش دانش آموزی به تیم خرد از دبیرستان خرد تعلق گرفت، بهترین تیم اولی بخش دانش آموزی تیم MY BABYS NURSE از دبیرستان فضیلت شاهد بود.

در لیگ امداد ابتدایی تیم اسلام از مدرسه راهنمایی اسلام اول، تیم SINA ۱ دوم و تیم FDMX سوم شد، در امداد پیشرفته تیم KAVOSH از دانشگاه آزاد ساوه اول، تیم صدرا ربات دوم و تیم TAARLAB سوم شد.

جایزه فنی بخش دانش آموزی نیز به تیم F۳ JRT از دبیرستان فرزانگان اهدا شد.

مقام نخست لیگ امداد B به تیم بعثت R۲T از مجتمع آموزشی بعثت مشهد مقام دومی به سینا و مقام سومی به POLARIS RT تعلق گرفت.

در بهترین طراحی بخش دانش آموزی تیم WALL E از دبیرستان امام صادق قهرمان شد، در لیگ فوتبال سبک وزن دبیرستان فرزانگان ۱ با تیم فرزانگان ۱ اول، دبیرستان فرزانگان ۶ با تیم فرزانگان ۶ دوم و دبیرستان فرزانگان ۴ با تیم فرزانگان ۴ سوم شدند.

در فوتبال وزن آزاد تیم نقش جهان از دبیرستان شهید اژه‌ای اصفهان اول، تیم فرزانگان ۱ از دبیرستان فرزانگان ۱ دوم و تیم امام جواد از دبیرستان امام جواد(ع) تهران سوم شد و جایزه ویژه خلاقیت نیز به تیم AYRIC از پژوهشسرای ناحیه ۴ اصفهان تعلق گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز