خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

بیمارستان مشترک ارتش و شهرداری در قزوین احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۵۷

رئیس شورای شهر قزوین گفت: روند اجرایی شدن توافق شهرداری با لشکر ۱۶ زرهی به سرعت در حال انجام است و در راستای تعاملات دوسویه اعتبار ده میلیارد تومانی برای مشارکت در ساخت درمانگاه تخصصی و عومی در بودجه لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در صحن علنی شورای شهر قزوین که با حضور امیر شفیعی، فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد گفت: امیدواریم با تعاملات دوسویه که وجود دارد در ماه‌های آینده اخبار خوشی را درحوزه توافق با لشکر 16 زرهی  به اطلاع  شهروندان عزیز قزوین برسانیم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: تسریع در روند اجرایی مصوبه توافق با لشکر 16 زرهی یکی از اولویت‌های شورای ششم است و در روکش بودجه نیز این مهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تعاملات خوبی که میان مدیریت شهری و لشکر 16زرهی وجود دارد، بتوانیم نسبت به آزادسازی زمین‌های کنار لشکر در بلوار شهید چگینی  اقدام کرده و اصلاحات هندسی این محور را انجام دهیم.

فرمانی با تقدیر از همراهی فرماندهی لشکر 16 زرهی و همچنین تلاش شهردار قزوین و  مجموعه معاونت شهرسازی و حوزه املاک شهرداری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مصوبه توافق وارد فاز عملیاتی شده و پس از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری روند آزاد سازی اراضی و تفکیک قطعات به سرعت آغاز خواهد شد،  از مدیریت ارشد استان هم خواستاریم در تسریع روند ما را یاری کنند.

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به سخنان امیر شفیعی در خصوص احداث درمانگاه تخصصی درکنار بیمارستان ارتش گفت: درراستای تعاملات دوسویه با لشکر 16 زرهی و در جهت اهداف و وظایف شورا در حوزه سلامت جامعه و با موافقت اعضا  ده میلیارد تومان اعتبار برای مشارکت در ساخت این درمانگاه در بودجه لحاظ خواهد شد و این بیمارستان برای تمام مردم قابل استفاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز