خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی باعث پیشرفت علم، فناوری و ثبات در کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۸۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی که به مناسبت دهه مبارک صادر کرد، گفت: امروز که چهل و پنج سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد ایرانی قدرتمند در منطقه و همراه با پیشرفت در دانش، علم و فناوری و باثبات و امن هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت دهه فجر پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

((انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی برای استقرار نظام مقدس اسلامی و ترویج ارزش‌ها و هنجارهای معنوی بر اساس سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت بود که در راستای رهبری عالمانه امام خمینی (ره) به ثمر نشست و بر استیلای طاغوت و خفقان بر جامعه ایران پایان داد.

هم اکنون که چهل و پنج سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در سایه رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای (مد ظل العالی) شاهد ایرانی قدرتمند در منطقه و پیشرفت در دانش، علم و فناوری و باثبات و امن هستیم.

دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های کسانی است که در راه اعتلای اسلام از مال و جان خود گذشتند به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی که امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی حاصل ایثارگری و رشادت آن‌ها است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران، جامعه فرهنگ و هنر استان قزوین، تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای همگان مسئلت دارم.))

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز