خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

انگلیس در حال برنامه‌ریزی برای گسترش پهنه جغرافیایی رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۹۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: انگلیس آشکار و نهان عنوان کرده که برنامه ۴۰۰ ساله در منطقه خاورمیانه دارد و در حال برنامه ریزی است که پهنه جغرافیایی رژیم صهیونیستی را به هر شکل و شیوه‌ای گسترش دهد.

به گزارش ایلنا در قزوین، عباس کاظمی روز یکشنبه در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با بیان این مطلب افزود: برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی باید کرسی‌های متعددی شکل بگیرد تا تمام ابعاد این جنایات برای جهانیان تبیین شود.

وی به سانسور اخبار رژیم صهیونیستی در جنگ خود با غزه اشاره کرد و گفت: آن چه امروز از اتفاقات میان رژیم صهیونیستی و غزه نقل می‌شود، همه مختص به احوالات غزه است، در حالی که اخبار شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و درماندگی آنها سانسور شده و مخابره نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: موقعیت ژئوپلتیکی ایران و غرب آسیا همواره مورد توجه دشمنان ما قرار داشته و همواره مورد هجمه و تجاوز کشورهای غربی قرار گرفته و این وضعیت نیز در گذشته بارها در دستور کار انگلیسی ها و آمریکاییان قرار گرفته بود.

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه مناسبات و معادلات بین المللی را باید قبل و بعد از هفت اکتبر بررسی کرد، ادامه داد: جنگ غزه طی ۱۰۰ روز نخست خود هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی ایجاد نکرد اما برای آزادیخواهان جهان پر از دستاورد بود، این رژیم غاصب با پول خود چهره ضد بشری اش را به جهانیان نشان داد، کاری که از عهده هیچ کشوری برنمی‌آمد.

کاظمی یادآور شد: بیش از پنج دهه است که رژیم صهیونیستی از رشد هرگونه تفکر ضد اسراییلی جلوگیری کرده و آن را سرکوب می‌کند که مهمترین آن همین تفکر مقاومت است که خوشبختانه تاریخ را تغییر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز