خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه خبر داد:

محور فعالیت‌های کانون وکلا در احقاق حقوق عامه مساجد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۸۸

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: مساجد را محور فعالیت های ترویجی و آموزشی در راستای احقاق حقوق عامه قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن عبدلیان پور روز یکشنبه در نشست با شعبانی رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: در مرکز وکلای دادگستری ۷۰۰ وکیل و ۳۰۰ کارآموز و ۲۰۰ کارشناس داریم و امروز هم مراسم تحلیف ۵۸ کارآموز برگزار خواهد شد. 

وی گفت: مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که با قانون جدید کسب و کارها شرایط ورود هم تسهیل شده و گاهی کارآموزان از وکلا بیشتر بودند که با پایه یک شدن کاراموزان این وضعیت تعدیل شده است. 

عبدلیان پور افزود: پذیرش همه کارآموزان مربوط به سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بوده و امسال در اسفند ماه هم آزمون داریم. 

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه تصریح کرد: موضوع عدالت را در همه برنامه ها به ویژه آموزش مورد توجه قرار داده ایم و در تستانها و مناطق دوردست هم تدریس داریم که مهارت آموزی ترویج شود.

وی گفت: در گسترش ورزش هم جدی هستیم و دومین المپیاد ورزشی را در مشهد برگزار کردیم و سال قبل ۷۰۰ نفر و امسال ۱۰۰۰ نفر در مسابقات مختلف شرکت دارند. 

عبدلیان پور افزود: در این المپیاد ورزشی صنفی که با استقبال روبرو شد، وزیر ورزش هم حضور یافت که بسیار مهم بود.‌ 

وی گفت: در حقوق عامه موضوع محور شدن مساجد در اولویت است و در کنار آن همکاری با رسانه را دنبال می کنیم و در موضوع فلسطین و آموزش‌های محتوایی یک تفاهم نامه راهبردی با رسانه ملی داریم و با تاکید رییس قوه قضاییه موضوع رسانه راجدی گرفتیم و تولید محتوا داریم. 

عبدلیان پور گفت: با معرفی کارشناس خبره در برنامه های تلویزیونی موضوع رسانه بخوبی پیش رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز