خبرگزاری کار ایران

دبیر هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران:

هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران با مشارکت حداکثری هنرمندان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۹۳

دبیر هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران گفت: خوشبختانه در هفتمین دوسالانه و همراهی خوبی که از سوی انجمن خوشنویسان کشور صورت گرفته، هفتمین دوسالانه با مشارکت حداکثری هنرمندان این عرصه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان رویداد هنری دوسالانه خوشنویسی ایران، عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

حسین براتی در این مراسم گفت: قزوین در همه ادوار دوسالانه ملی میزبان بوده چرا که این شهر پایتخت هنر خوشنویسی ایران است.

دبیر هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران ادامه داد: هفتمین دوسالانه خوشنویسی که همواره یکی از دغدغه‌های جدی نیز بوده قرار بود در نیمه نخست امسال برگزار شود که به دلایلی این کار صورت نگرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته و جمعیت حاضر در این مراسم جهت افتتاح هفتمین دوسالانه خوشنویسی که از پیشینه قدرتمند و خوبی نیز برخوردار است خود گواه این حقیقت است که چرا قزوین باید پایتخت خوشنویسی کشور باشد.

وی با اشاره به جایگاه هنر خوشنویسی در قزوین تاکید کرد: باید از پایتختی قزوین در عرصه خوشنویسی به خوبی صیانت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره، ارسال شده و امیدواریم همانند دوره‌های گذشته میزبان شایسته‌ای برای برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسان کشور در این استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز