خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

هنرمندان در دوسالانه خوشنویسی یک واقعه اثرگذار را رقم زدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۹۱

استاندار قزوین گفت: در دوسالانه خوشنویسی ایران همه هنرمندانی که هنر خود را عرضه کردند یک واقعه اثرگذار را رقم زدند که ماندگار است.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان رویداد هنری دوسالانه خوشنویسی ایران، عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: در ایران اسلامی بزرگ در کنار همه داشته‌های خوب خود باید خدا را شاکر باشیم که از نعمت اصالت داشتن هنر برخورداریم و مروجان این دیار همواره رو به کمال و ترقی گام برمی‌دارند. 

استاندار قزوین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا این داشته‌های ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود تا هم به آن مسلط بوده و هم شکرگزار باشند. 

وی عنوان کرد: از میان هنرها باید اذعان کرد خوشنویسی یکی از نفیس‌ترین هنرهایی است که در این خطه ریشه دارد و بارز است و ظرف تعالی سایر هنرها محسوب می‌شود و سایر هنرها در بستر این هنر دیده می‌شوند.

اعلایی گفت: امروز قزوین میزبانی یک رویداد مهم را بر عهده دارد و کسانی که در برگزاری جشنواره دوسالانه خوشنویسی تلاش کردند جای تقدیر دارد. 

وی اظهار کرد: جشنواره خوشنویسی نشان داد هنر در این جغرافیای پر افتخار اصالت دارد و باید قدردان آن باشیم، خوشنویسی به‌عنوان بستر و ظرف تعالی سایر هنرهای تجسمی در قزوین به‌عنوان پایتخت خوشنویسی ایران بخوبی می‌درخشد.

استاندار قزوین یادآورشد: در دوره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد موفقیت‌های بسیاری بودیم و خوشنویسی هم در این دوران مدیریت، بخوبی درخشیده است. 

اعلایی تصریح کرد: امیدواریم جشنواره‌ها بتواند کمک‌ کند تا قزوین معرفی شود؛ لذا ما هم یادآور می‌شویم که اگر الموت را در بهار نبینید ارزش بهار را ندیده‌اید و کسی که پاییز باغستان قزوین را ندیده باشد از یک زیبایی خداوندی محروم مانده لذا دعوت می‌کنیم به قزوین سفر کنید و از نعمت‌های خداوند بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز