خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین:

شمس آذر باید واقع گرایانه به بازی‌های لیگ برتر نگاه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۸۵

مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما با شکست سپاهان اصفهان نشان داد برترین تیم نیم فصل رقابت های لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرداد کریمیان عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم خود با سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: ما امروز می‌توانستیم گل های بیشتری را هم به ثمر برسانیم تا جایی که در نیمه دوم تیم میهمان را مجبور کردیم رو به بازی بلند بیاورد، هرچند این تیم صاحب سرمربی بسیار بزرگی نیز بود اما بازیکنان ما برای این دیدار سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه منتظر تداوم پیروزی های شمس آذر در نیم فصل دوم این رقابت ها باشید، تصریح کرد: امیدواریم با داشتن بازیکنان بلند پروازی که داریم، شاهد تحقق این خواسته باشیم.

کریمیان به مجموعه بزرگ شمس آذر قزوین و حمایت های داود پوراسماعیل اشاره کرد و یادآور شد: تیم فوتبال شمس آذر توانسته شور و نشاط خاصی را در شهر قزوین ایجاد کند و سعید دقیقی به عنوان سرمربی تیم نیز با برنامه ریزی های خود در صدد تیم قوی برای فصل بعد رقابت های لیگ برتر است.

مربی تیم شمس آذر قزوین ادامه داد: ما باید واقع گرایانه به بازی های لیگ برتر نگاه کنیم، در نیم فصل دوم که بدون شک بازی ها سخت خواهد بود بایستی بهتر و قوی تر ظاهر شویم تا تماشاگران نیز از تماشای بازی های این تیم و کسب نتایج لازم راضی باشند.

کریمیان به بازیکنان جوان تیم شمس آذر قزوین اشاره کرد و گفت: با وجود این بازیکنان جوان که در بیشتر اوقات نیز احساساتشان بر بازی نیز غلبه می کند، با این وجود ثابت کردیم مقابل تیم های بزرگ نتایج دلخواه را بگیریم و این ایراد نتوانسته جلو روند رو به رشد ما را بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات صورت گرفته، از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم تا امتیازات از دست رفته ما را نیز بازگرداند، اگرچه تیم شمس آذر در زمین بازی به کار خود ادامه می دهد اما حق تیم ما نبود تا رقابت های لیگ را با منفی سه امتیاز آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال شمس آذر در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور هواداران قزوینی در ورزشگاه، گفت: امیدواریم تا پایان رقابت های لیگ برتر همچنان شاهد حضور و تشویق تماشاگران قزوینی از تیم خودشان باشیم.

براساس این گزارش، دیدار تیم های شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر دوشنبه با قضاوت حمید حاج ملک و کمک های محمدرضا منصوری و مهدی سیفی در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

مربیان تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز پیش از این در نشست خبری پیش و بعد از بازی با تیم شمس آذر قزوین حاضر نشدند.

تیم شمس آذر قزوین در پایان این دیدار و با کسب ۲۰ امتیاز و تیم سپاهان اصفهان نیز با ۳۱ امتیاز نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز