خبرگزاری کار ایران

درهفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

مصاف گسترش فولاد و تراکتورسازی در دربی فوتبال تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۵۵

دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تاکنون در سه بازی رسمی رو در روی هم قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

درهفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم تراکتورسازی است.

به گزارش ایلنا گسترش فولاد تبریز در هفته یازدهم بعد از شکست خانگی برابر تیم پدیده در راس کادر فنی خود تغییراتی ایجاد کرده و فراز کمالوند جانشین مهدی تارتار شد.

در تنها بازی که گسترش فولاد در لیگ برتر با هدایت کمالوند به میدان رفته، در قم با یک گل مغلوب صبا شده است.

گسترش فولاد تبریز در ۱۲ هفته برگزاری این رقابت‌ها دو پیروزی برابر تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان کسب کرده است. پنج تساوی و پنج شکست حاصل سایر نتایج این تیم بوده که ماحصل آن کسب ۱۱ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول است.

حکایت تیم تراکتورسازی کاملا متفاوت از همشهری خود بوده و شاگردان رسول خطیبی به دنبال صدرنشینی‌های متوالی خود هستند. ‌

تراکتورسازی تبریز در ۱۲ هفته لیگ برتر هفت پیروزی را کسب کرده و سه تساوی و دو شکست را نیز متحمل شده است. این تیم در آخرین بازی خود در تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم پیکان شد با این وجود همچنان صدر جدول را در اختیار خود دارد.

تراکتورسازی تبریز از هفته نهم در راس جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تا کنون در سه بازی رسمی رو در روی هم قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

نخستین بازی رسمی دو تیم در جام حذفی سال ۸۹ با برتری ۳ بر ۲ گسترش فولاد به اتمام رسید.

سال گذشته نیز دو تیم دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اما در بازی برگشت تیم تراکتورسازی برابر همشهری خود به پیروزی دست یافت.

دیدار دو تیم گسترش فولاد با تراکتورسازی تبریز ۱۶.۵۰ دقیقه روز جمعه ۹ آبان در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

این مسابقه به نوعی رقابت بین مربیان سابق دو تیم است. فراز کمالوند حد فاصل سال های ۸۸ تا ۹۰ هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را برعهده داشته و در سال ۸۸ این تیم را از لیگ دسته یک به لیگ برتر رسانده بود.

تراکتورسازی در رقابت های لیگ برتر نیز با ھدایت کمالوند به عنوان های هفتم و پنجم دست یافته بود.

رسول خطیبی نیز در سال ۹۱ هدایت تیم گسترش فولاد را برعهده گرفته و در پایان فصل موفق شد این تیم را به لیگ برتر رساند. وی در لیگ برتر نیز بیست هفته سرمربی تیم گسترش فولاد بود.

اما حکایت امسال کاملا متفاوت از سال های قبل است. هدایت تیم تراکتورسازی به رسول خطیبی سپرده شد و بعد از هفته هشتم فراز کمالوند نیز جانشین مهدی تارتار در گسترش فولاد شد. حالا این مربیان برابر تیم های سابق خود قرار می گیرند.

رسول خطیبی در آخرین سال های فوتبال خود و در سال ۹۰ به تیم تراکتورسازی پیوست، اما تنها نیم فصل در این تیم بازی کرده و در نهایت از تراکتورسازی جدا و به گسترش فولاد پیوست. ظاهرا اختلاف با کمالوند و کم بازی دادن وی در تیم تراکتورسازی دلیل این جدایی بوده است. حالا خطیبی علاوه بر اینکه می خواهد تراکتورسازی را همچنان در صدر لیگ برتر حفظ کند، به دنبال اثبات کردن خود به کمالوند این بار در کسوت مربیگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز