خبرگزاری کار ایران

با تخصص شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفت؛

ساخت 35 هزار قطعه نیروگاهی برای نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۴۷

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: در 9 ماهه نخست امسال بیش از 35 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه شهید رجایی قزوین از سوی متخصصان داخلی، طراحی و ساخته شد.

به گزارش ایلنا، مهران پوررمضان با اعلام این خبر گفت: تداوم تولید برق و کمک به پایداری شبکه سراسری انرژی الکتریکی، همواره نیازمند توجه به تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای نیروگاهی است که این مهم، در نیروگاه شهید رجایی با استفاده از دانش طراحی و توانمندی سازندگان داخل کشور، در حال انجام است.

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهید رجایی قزوین ادامه داد: تامین قطعات واحدهای سیزده گانه نیروگاه، از اولویت‌های اساسی این شرکت است که این موضوع بنا به درخواست معاونت‌های تعمیرات نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی، با استفاده از دانش طراحی متخصصان اداره ساخت داخل امور بازرگانی و با تکیه بر توانمندی سازندگان داخل کشور، پیگیری و انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال جاری توانستیم تعداد 35 هزار و و 603 قطعه و تجهیز کاربردی در واحدهای 4 گانه 250 مگاواتی بخاری و واحدهای 9 گانه سیکل ترکیبی را طراحی و سپس توسط سازندگان داخلی تهیه کنیم که این مهم در پایداری تولید برق واحدها، نقش اساسی داشته است.

این مسئول یادآور شد: فعالیت‌های اداره ساخت داخل نیروگاه شهید رجایی، مبتنی بر رویکرد درون‌زایی و با هدف کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی و به منظور کاهش هزینه‌های جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز