خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان عنوان کرد؛

تشدید نظارت بر ارائه خدمات در مساجد بین‌راهی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۲۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از تشدید نظارت بر نحوه ارائه خدمات سرویس‌های بهداشتی در مساجد بین‌راهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال رویکرد وزارت‌خانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای گردشگری به‌منظور تسهیل دسترسی و رفاه حال گردشگران، تشدید نظارت بر سرویس‌های بهداشتی مساجد بین‌راهی استان به‌منظور رفع کاستی‌ها و نواقص موجود توسط کمیته ساماندهی سرویس‌های بهداشتی این اداره کل به‌اجرا درآمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اظهارکرد: در اجرای این طرح از مساجد واقع  در محورهای قزوین-همدان، قزوین–تهران، تهران–قزوین، قزوین– رشت و قزوین– زنجان بازدید به‌عمل آمده و تذکرهای لازم برای تجهیز، تعمیر و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی واقع در این اماکن ابلاغ و برحسب نیاز و اولویت بخشی از تجهیزات مورد نیاز نیز توسط این اداره‌کل تامین و در اختیار متولی مساجد قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه اینکه مسجد جامع عتیق و مسجد‌النبی (ص) نیز از آثار تاریخی شاخصی هستند که در کانون گردشگری شهر قزوین واقع شده‌اند و میزبان گردشگران بسیاری در طول سال هستند، اقدام لازم‌های در راستای بهبود ارائه خدمات سرویس‌های بهداشتی این اماکن نیز صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای گردشگری استان برای تجهیز و رفع نواقص این واحدها با جدیت درحال انجام است، یادآور شد: تشکیل کمیته رسیدگی به امور سرویس‌های بهداشتی، نصب تابلوهای معرفی سرویس‌های بهداشتی، نصب استیکرهای معرفی سامانه‌های رسیدگی به مجتمع‌ها، تامین تجهیزات مورد نیاز واحدها بر حسب اولویت از جمله اقدامات این اداره‌کل در ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز