خبرگزاری کار ایران

سرمربی شمس آذر قزوین:

برای بازکنان تیم شمس آذر شنبه و روز تعطیل هیچ فرقی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۶۸

سرمربی شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه تیم ما برای نخستین مرتبه در رقابت های لیگ برتر و با کمترین هزینه در بین تیم های حاضر شرکت کرده است، افزود: برای جوانان جویای نام تیم ما شنبه و روز تعطیل هیچ فرقی نمی کند و تنها برای شادی دل هواداران خود بازی می کنیم اما از هواداران خود می خواهیم تا برای اثبات فوتبال استان خود در بین تیم های متمول و صاحب نام لیگ برتر فردا /شنبه/ در کنار بازیکنان و تیم ما باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان، تصریح کرد: همیشه به داوران و زحمات این قشر احترام قائل شده ام، اما اگر داوران در انتهای دیدارهای خود به اشتباهشان اعتراف کنند، کار درستی می کنند.

وی اضافه کرد: داوران قشر زحمتکشی هستند، از کمیته داوری تقاضا داریم تا ضمن تامین استفاده ازفناوری کمک داور ویدئویی (VOR) در ورزشگاه های کشور و لیگ برتر کاری کنند تا تیم های حاضر در این رقابت‌ها بیش از این آسیب نبینند.

دقیقی با بیان اینکه بازی سختی در برابر تیم سخت کوش گل گهر داریم، تاکید کرد: تیم شمس آذر قزوین اگرچه از رتبه انتهایی لیگ اکنون از ۶ دیدار خود در رده دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارد، اما در برابر تیم رده نهمی این رقابت ها کار سختی پیش رو دارد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با انتقاد از اینکه این تیم با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ برتر هیچگاه در روز تعطیل (جمعه) میزبان رقبای خود نبوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرفداران یک تیم به عنوان یار دوازدهم شناخته می شوند و هواداران ما نیز تنها امید ما برای بقا در این دوره از رقابت ها به شمار می روند، تاکنون هیچ دیدار ما در روز تعطیل برگزار نشده و این در حالی است که بسیاری از دیدارهای ما به عنوان میهمان در برابر میزبانان در روز تعطیل برگزار شده است، آیا این عدالت در ورزش است؟

دقیقی با اشاره به آغاز رقابت های جام ملت های آسیا، یادآور شد: این روزها تیم ملی ما در این رقابت های حساس قرار دارد و جا دارد تا با حضور تماشاگران قزوینی در ورزشگاه سردار آزادگان، ضمن حمایت از تنها نماینده این استان در مسابقات، شرایط حضور بازیکنان شایسته ما را در تیم ملی نیز فراهم کنند.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: تیم ما توسط بخش خصوص حمایت می شود و در این راه و برای بقا و رقابت با تیم های صاحب نام لیگ برتر نیازمند حمایت تماشاگران قزوینی هستیم و در این روزهای سخت تنها شما هستید که می توانید با حضور پررنگ خود در ورزشگاه، به بازیکنان ما روحیه بدهید.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز شنبه /فردا/ و از ساعت ۱۵ میزبان تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان خواهد بود.

تیم های شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان به ترتیب با هشت و ۹ بازی در رده های نهم و هشتم رقابت‌های ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز