خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال سرخ و نارنجی برای صعود به جمع بالانشینان / قعرنشینان در اندیشه عبور از بحران

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۵۰

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم پرسپولیس میزبان سایپای البرز است؛ دیداری که می تواند سکوی پرتاب سرخ‌ها به جمع بالانشینان یا ادامه تیره روزی های این تیم باشد.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا(سه‌شنبه) با برگزاری ۳ دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین دیدار پرسپولیس میزبان سایپای‌البرز است؛ دیداری که می‌تواند سکوی پرتاب سرخ‌ها به جمع بالانشینان یا ادامه تیره‌روزی‌های این تیم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدارهای فردا سه‌شنبه پرسپولیس که از وقفه‌ ۲ هفته‌ای لیگ‌برتر برای رفع نقاط ضعف خود بهترین استفاده را کرد در ورزشگاه‌آزادی به مصاف سایپای‌البرز می‌رود. سرخ‌ها که از زمان ایجاد تغییرات در کادر فنی در نتیجه‌گیری روند نسبی بهتری یافته‌اند امیدوارند تا از این هفته روند صعودی خود را در جدول آغاز کنند. پایان محرومیت پیام صادقیان خبر خوشی برای کادر فنی پرسپولیس و حمید درخشان است که می‌تواند عاملی برای افزایش توان سرخ‌پوشان پایتخت باشد.

از سوی دیگر سایپای جوان و جنگنده که با هدایت مجید جلالی شکل تیمی هماهنگ و منسجمی دارد و به راحتی به حریفانش امتیاز نمی دهد امیدوار است تا با ۳ امتیاز این دیدار به جمع بالانشینان لیگ بپیوندد و در جمع بزرگان خودنمایی کند. سایپا با مجموعه ای از بازیکنان جوان ۳ پله بالاتر از پرسپولیس در رده ششم قرار دارد و با تکیه بر بازیکنان با انگیزه و انرژیک خود مقابل تیم پرطرفدار پرسپولیس پا پس نخواهد گذاشت.

دو تیم شناختی کاملی از نحوه بازی یکدیگر و بازیکنان تاثیرگذار هم دارند و این ویژگی نوید یک فوتبال جذاب و پرهیجان را به هواداران دو تیم می‌دهد که می تواند پرگل و تماشایی از آب درآید. فردا همچنین صبای‌قم با گسترش فولاد تبریز و استقلال‌خوزستان با نفت مسجد سلیمان روبرو می‌شوند، دیدارهایی که امتیازهای آن برای تیم‌های پایین جدولی استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان از اهمیت ویِژه‌ای برخوردار است.

برنامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۹ مهرماه:

صبای قم – گسترش فولادتبریز(ساعت ۱۶:۵۰)
پرسپولیس تهران – سایپای البرز(ساعت ۱۶:۵۰)
استقلال خوزستان – نفت مسجدسلیمان(ساعت ۱۷)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز