خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری خبر داد؛

ممنوعیت استفاده از داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۹۶

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نصب هر گونه تابلوی معرف کاربری، تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ریفوژ میانی معابر عمومی، پیاده رو‌ها و فضای سبز در سطح شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا منجم با اعلام این خبر گفت: ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر به دلیل خطرات احتمالی برای شهروندان و همچنین ایجاد آشفتگی و آلودگی‌های بصری در شهر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: در همین راستا جهت اطلاع عموم شهروندان، بنر‌های اطلاع رسانی ممنوعیت استفاده از داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده است.

وی تصریح کرد: نصب داربست و تابلو‌های تبلیغاتی در معابر عمومی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی این داربست‌ها و همچنین نازیبا شدن فضای بصری شهر از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، اداری، بانک‌ها و ... در معابر عمومی شهر ممنوع است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همچنین نصب خودسرانه داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی باعث ایجاد هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی شده و برخلاف قوانین و مقررات است.

منجم تاکید کرد: در صورت عدم توجه شهروندان در نصب داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همچنین در صورت نصب، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهرداری جمع‌آوری خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز