خبرگزاری کار ایران

برای آمادگی در تولید صورت گرفت؛

آغاز تعمیرات در واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۷۲

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: با خروج واحد شماره 2 بخاری این نیروگاه از شبکه سراسری تولید برق، این واحد مطابق با جدول زمان‌بندی تعیین‌شده، تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حبیب شریفی با اشاره به روند تعمیرات در نیروگاه شهید رجایی گفت: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، 17 فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره‌ای در 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام‌می‌شود.

 مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی ادامه‌داد: هم‌اکنون واحد شماره 2 بخاری به ظرفیت تولید 250 مگاوات، برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده‌است.

وی تصریح‌کرد: در این روند تعمیراتی در حوزه‌های الکتریک و ابزار دقیق و مکانیک با تکیه‌بر دانش تخصصی کارکنان معاونت تعمیرات نیروگاه بخار اقداماتی انجام‌می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم‌اکنون واحد شماره سه  250 مگاواتی نیروگاه بخار تحت تعمیرات اساسی است و همچنین به‌طور هم‌زمان واحد شماره دو بخاری نیز تحت تعمیرات قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز