خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

روحانیون در بطن و متن جامعه قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۳۵

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: علما و روحانیون در بطن و متن جامعه قرار دارند و ارشاد جامعه بر دوش آن‌ها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن الزهرا (س) سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم با اشاره به شهدای استان و گرامی‌داشت یاد آن‌ها گفت: این شناسنامه قزوین است که در تمام مقاطع با افراد پیش گام و موثرش برای انقلاب عزیز نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین ادامه‌ داد: هر آنچه در این میدان به‌دست آوردیم مدیون امام بزرگوارمان هستیم و هر آنچه در میدان کنونی انقلاب داریم از رهبر معظم انقلاب داریم.

وی عنوان کرد: علما و روحانیون مورد اطمینان مردم هستند؛ چرا که رساله‌های علمی و عملیه شما با خون شما امضا شده و منبرهای شما روحانیون گواه سنگرهای شما است. 

در این مراسم از خدمات بیش از یک دهه حجت‌الاسلام علی معبودی تقدیر و حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز