خبرگزاری کار ایران

به منظور آماده بودن مولد‌های برق اضطراری؛

مانور قطع همزمان برق در استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۳۱

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: چهارمین مانور قطع همزمان برق و کنترل آماده بکاری مولد‌های اضطراری مراکز منتخب صنعت آب و برق استان قزوین انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  مسعود خواجه‌وند درباره برگزاری مانور قطع همزمان برق در استان گفت: این مانور به منظور بررسی آماده بکار بودن مولد‌های برق اضطراری سازمان‌ها و مراکز حساس و مهم با هماهنگی و ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانسی با مدیریت‌های برق شهرستان‌ها و امور‌های اجرایی استان، آغاز و برق مراکز تعیین شده قطع و مولد‌های برق اضطراری وارد مدار شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: طبق دستور العمل‌ها و ضوابط سطح بندی کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات حساس و حیاتی در استان شناسایی شده اند و بر اساس لیست اعلامی برق مراکز منتخب در این مانور به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولد‌ها در زمان خاموشی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی مورد رصد میدانی، پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری این مانورها، باهدف حفظ آمادگی اکیپ‌های عملیاتی، امدادی، فنی و پشتیبانی صورت می‌گیرد که در آن تعیین نقاط قوت و شناسایی موارد قابل بهبود تیم‌های عملیاتی و ارتقای سطح آماده بکاری مولدین مراکز حساس هدف گذاری شده است.

خواجه‌وند در خاتمه اظهارداشت: در این مانور تعداد ۱۴ اکیپ فنی و عملیاتی با بهره گیری از ۲۸ نفر نیروی انسانی شرکت داشتند.

در ادامه یوسف اینانلو معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به نام گذاری روز‌های هفته پدافند غیر عامل گفت: هدف اصلی این مانور سنجش، ارزیابی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از مولد‌های برق اضطراری در زمان قطع برق سراسری ویا در شرایط خاص بحرانی است.

اینانلو گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده، ۳۸ مرکز منتخب صنعت آب و برق استان به مدت حدود یک ساعت قطع گردید که پس از انجام موفقیت آمیز مانور مجددا برق مرکز مذکور به شبکه سراسری متصل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز