خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هفت الماس خبر داد؛

هدف‌گذاری هفت الماس برای رسیدن به صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۳۴

مدیرعامل شرکت هفت الماس گفت: با راه‌اندازی فولاد فراز صادرات مجموعه هفت الماس با سه برابر افزایش به ۱۵۰ میلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، عصر امروز با حضور مسئولین و صاحبان صنایع در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

نصرالله ایزدپناه در این مراسم با تشکر از حمایت‌های استانی از تولید گفت: صادرات خیلی مهم است، وقتی کالایی مازاد بر نیاز کشور تولید می‌شود، باید صادر شود.

مدیرعامل شرکت هفت الماس ادامه داد: در جلسه‌ای که با رهبری داشتیم به صادرات محصولات غیرنفتی تاکید شد، شرکت ما سال‌ها صادرکننده نمونه بوده، سال‌های پیش ۴۵ تا ۵۰ میلیون دلار صادرات داشتیم که این میزان به دلیل تحریم‌ها کاهش پیدا کرده؛ البته برای رسیدن به نقطه قبلی تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: بروکراسی اداری بخشی از مشکلات ما است، در ۵ سال گذشته با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کردیم که درحال حاضر به ۶۰ درصد رسیده که نشان دهنده تلاش و همچنین همکاری مسئولان استانی است.

وی عنوان کرد: تامین سرمایه در گردش از دیگر مشکلات ما است، کالاهای ما به کشورهای زیادی ازجمله اروپا، آفریقا و خاور دور صادر می‌شود و اگر مشکلات تاحدودی برطرف شود، می‌توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم.

ایزدپناه اظهار کرد: وقتی صادرات صورت گیرد، پول به واحد باز می‌گردد و در نتیجه می‌توان ماشین آلات و مواد اولیه تهیه کرده و واحد تولیدی را توسعه داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۳۷ صادر کننده برتر استان قزوین در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد که سه تن از آنها چهره‌های ملی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز