خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت طلاچین:

کشت و صنعت طلاچین زمینه اشتغال ۱۵۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۲۳

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت طلاچین گفت: فعالیت خود را با ۲۰۰ پرسنل آغاز کردیم، درحال حاضر ۸۰۰ نفر در مجموعه ما فعالیت دارند که این تعداد در آینده با طرح‌های توسعه به یک‌هزار و ۵۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، عصر امروز با حضور مسئولین و صاحبان صنایع در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

غلامحسین جعفرزادشایان در این مراسم گفت: چند سال متولی به‌عنوان صادرکننده نمونه استانی و ملی معرفی شدیم.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت طلاچین بیان کرد: نقش اتحادیه صادرکنندگان در حل مشکلات بانکی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: رفع مشکل نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات از مسایلی است که خواستار پیگیری آن هستیم، باید توجه داشت که نگه داشتن بازار با وجود رقبا سخت است.

وی اظهار کرد: واحد ما با مشکل تامین نیرو مواجه است، حتی برای جذب نیرو آگهی داده و از بیلبوردها استفاده کردیم و مزایای زیادی را برای کارگران درنظر گرفتیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۳۷ صادر کننده برتر استان قزوین در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد که سه تن از آنها چهره‌های ملی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز