خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

توجه به نقاط محروم در اولویت اداره ارشاد استان قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۴۴

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: توجه به نقاط حاشیه‌ای و محروم استان و همچنین اجتناب از توزیع ناعادلانه منابع از رویکردهای اداره ارشاد استان است و معتقدم توزیع اعتبارات باید در سطح استان از توازن برخوردار باشد.

به گزارش ایلنا، حسین براتی در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بوئین‌زهرا گفت: امیدواریم بتوانیم بهتر از گذشته با جامعه فرهنگی و هنری استان ارتباط بگیریم و اتاق فکری تشکیل دهیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: برای تسهیل در امور و ارتقای سطح فرهنگی استان از نظرات کارشناسانه پیشکسوتان و جامعه فرهنگی و هنری شهرستان بوئین‌زهرا به شایستگی استفاده خواهیم کرد.

وی تشکیل اتاق فکر را گامی مهم در مسیر بارش افکار و رشد و بالندگی فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: ما واسط بین اصحاب فرهنگ و هنر استان و دولت هستیم و امیدواریم بتوانیم در این عرصه با حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی و تلاش مستمر همکاران در اداره ارشاد، روسفید شویم و انجمن‌های فرهنگی هنری بتوانند بهتر از گذشته فعال شوند.

این مسئول تصریح کرد: معتقدم توزیع اعتبارات باید در سطح استان از توازن برخوردار باشد تا در جهت تقویت حوزه فرهنگی و هنری، شهرستان‌ها هم بتوانند متناسب با میزان سقف اعتبارات برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ماموریت‌ها را شناسایی و در مسیر تحقق آن حرکت کنیم که این امر نیازمند اراده جمعی و هم‌افزایی در بین جامعه فرهنگی و هنری استان است.

براتی با اشاره به اهمیت تولید محتواهای مناسب در فضای فرهنگی استان عنوان کرد: موضوعات محتوایی دیربازده است اما بسیار مصمم به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های محتوایی در زمینه تولید فکر، تولید برنامه و آموزش اعم از نیروی انسانی یا مسائل فرهنگی و هنری هستیم و امیدواریم  موضوعات محتوایی را به شایستگی دنبال کنیم.

وی بیان کرد: استان قزوین از پیشینه غنی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار است اما جای خالی دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی در استان مشهود است؛ از این رو این امر در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار دارد و پیگیری‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز